پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۲
کد مطلب: 58374
۱۲

فراخوان شرکت در جشنواره تحقيقات سلولهاي بنيادي و خونساز برتر ایران

جایزه ویژه پروفسور اردشير قوام زاده
فراخوان شرکت در جشنواره تحقيقات سلولهاي بنيادي و خونساز برتر ایران
 دکتر مهرداد پاینده فوق تخصص سرطان در گفتگوی اختصاصی با میگنا ضمن اعلام این خبر افزود: جشنواره تحقيقات سلولهاي بنيادي و خونساز  برتر ايران  ویژه پروفسور اردشير قوام زاده با مشارکت اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد. 
 
دومین  دوره جشنواره در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، تهران  ايران برگزار ميگردد و هم اکنون پژوهشگران گرامی ميتوانند با ارسال پروپوزال هاي خود در اين  جشنواره شركت نمايند.
 
جشنواره تحقيقات سلولهاي بنيادي و خونساز  برتر ايران ویژه پروفسور اردشير قوام زاده  هر سال با مشارکت دانشگاه ها، مراکز علمی معتبر و طیف وسیعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران و كشورهاي فارسي زبان و همسایه برگزار می گردد. 

گفتنی است اردشیر قوام زاده متولد ۱۳۱۹ در تهران، یک پزشک ایرانی است. وی نخستین کسی است که عمل پیوند مغز استخوان را در ایران انجام داده‌است. وی در سال ۱۳۸۹ به عنوان استاد ممتاز دانشکده علوم پزشکی تهران برگزیده شد. همچنین در سال ۱۳۹۰ به عنوان برترین پژوهشگر جهان در زمینه سرطان و بیماری‌های خونی برگزیده شد. همچنین ایشان یکی از برگزیدگان دومین دوره جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان در سال 1391 می باشند. او در سال ۱۳۹۴ به عنوان محقق برگزيده رتبه اول علوم باليني و سلامت جشنواره رازی انتخاب شد. 
 
هدف اصلی این جشنواره، نزدیک کردن مراكز پيوند سلولهاي بنيادي در ايران و منطقه در خصوص انجام طرح های پژوهشی كاربردي در زمينه دانش سلولهاي بنيادي و خونساز و سلول درماني است كه درايران به همت پروفسور اردشير قوام زاده پايه كذاري شده است وs هدف ان پاسخ بخشي از نیازهای واقعی کشور و حرکت در مسیر سند چشم انداز پیشرفت ایران در زمينه باشد.
 
این جشنواره امید دارد با فعالیت خود و با حمايت از طرح هاي برگزیده  اي که موفق به کسب امتیاز عالی از هیات داوران جشنواره شده اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و تحقيقاتي کشور را به نحو شایسته ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهد. 
 
مجموعه آثار جشنواره پایان نامه های برتر ایران در پایگاه اینترنتی جشنواره

افرادی که مایل به شرکت در این فراخوان می باشند، باید یک خلاصه ۲ صفحه ای از اثر خود را آماده سازی کرده و از طریق وبسایت جشنواره به نشانی www.ishsct.org و یا ایمیل جشنواره به نشانی ismoh.congress@yahoo.com ارسال نمایند.

دانشگاه ها، موسسات و سازمان هایی که تمایل دارند به جمع حامیان علمی جشنواره تحقيقات سلولهاي بنيادي و خونساز  برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور اردشير قوام زاده بپیوندد، می توانند از طریق ایمیل دبیرخانه به نشانی ismoh.congress@yahoo.com این موضوع را اطلاع دهند.سپس دبیرخانه جشنواره هماهنگی های لازم را صورت خواهد داد.
 
از مسئولین محترم دانشگاهی تقاضا می شود لطفا فراخوان این جشنواره ملی را در وبسایت دانشگاه درج کرده و از طریق ایمیل نیز به دانشجویان اطلاع رسانی نمایند.
 
تماس با دبیرخانه و سامانه پيامكي جشنواره دبیرخانه:
۰۹۸۲۱۸۸۳۵۷۰۱۷
۰۹۸۹۱۶۵۶۵۲۶۶۳
۰۹۸۹۱۸۳۳۸۰۲۲۳
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.