يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ / ۰۶:۰۱
کد مطلب: 12442
۰
۱

تبديل وضعيت نيروهاي انتقالي تهران با برگزاري آزمون

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار تهران از تبديل وضعيت نيروهاي انتقالي تهران از طريق برگزاري آزمون خبر داد.
نصرالله ابراهيمي در گفت‌وگو با  ايسنا، گفت: در راستاي مجوز سه هزار تبديل وضعيت نيروهاي منتقل شده از كلان شهر تهران به شهرستان‌هاي پايتخت، دستگاه‌هاي اجرايي شهرستانها موظف شدند تا پست‌هاي بلاتصدي خود را اعلام كنند و با جمع‌بندي كه صورت گرفت 23 دستگاه اجرايي، يكهزار و 200 پست بلاتصدي خود را اعلام كردند.

وي با بيان اينكه ثبت‌نام براي تبديل وضعيت نيروهاي منتقل شده از تهران از روز شنبه آغاز شده و 17 تير ماه جاري به پايان مي‌رسد، افزود: تمام كاركنان مشمول مصوبه از جمله نيروهاي قرارداد كار معين كه بيش از يك سال سابقه خدمت دارند و از كلان‌شهر تهران منتقل شده‌اند، نيروهايي كه قصد انتقال از كلان شهر تهران را دارند و نيروهايي كه از محل طرح‌هاي عمراني حقوق و مزايا دريافت مي‌كردند، به شرط داشتن يك سال سابقه كار و پرداخت حق بيمه مي‌توانند در آزمون تبديل وضعيت ثبت‌نام كنند.

به گفته معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار تهران، زبان انگليسي در سطح عمومي، رياضي مقدماتي، زبان ادبيات فارسي، معارف اسلامي، استعداد، هوش و اطلاعات عمومي از جمله منابع آزمون تبديل وضعيت محسوب مي‌شود و سوالات از طريق بانك اطلاعاتي معاونت رياست جمهوري استخراج و اعلام و برگزاري آزمون نيز با نظارت مستقيم و دقيق معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري برگزار مي‌شود.

ابراهيمي گفت: متقاضیان می‌توانند برای شركت در آزمون به آدرس www.azmoon.ostan-th.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون اقدام كنند.

وي عنوان كرد زمان برگزاري آزمون متعاقبا اعلام مي‌شود و نتايج نيز دو هفته تا يك ماه پس از برگزاري آزمون اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

بنام خداباسلام مانیروهای انتقالی ازعلوم پزشکی تهران به استان گیلان هستیم که ازمون مزبوردر اسفندماه 90برگزارشدولی تاامروزهرچه پیگیری میکنیم جواب نمیدن ومیگن ازریاست جمهوری بپرسیدوبما ربطی نداره لطفاراهنمایی کنیدمابایدچیکارکنیم
به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!