يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ / ۲۰:۴۵
کد مطلب: 7424
۰

صدور اينترنتي ريزنمرات و راه‌اندازي سيستم مکاتبات الکترونيکي

  معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: تأمين آسايش و آرامش دانشجويان وظيفه اصلي معاونت دانشجويي است و اين معاونت تمام تلاش و همت خود را در افزايش و تجهيز امکانات براي ارتقاي رضايتمندي دانشجويان بکار مي گيرد.

به گزارش ايسنا، محمود رضا اسفنديار در ششمين همايش سراسري معاونين دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي، تصريح کرد: تمام امور و فعاليت‌هاي حوزه دانشجويي بايد مکانيزه شود و معاونين دانشجويي از طريق سايت با سازمان مرکزي ارتباط برقرار کنند.

وي با تأکيد بر ارتقاء خدمات در حوزه اياب و ذهاب و سلف سرويس، اظهار كرد: تأمين آسايش و آرامش دانشجويان از وظايف اصلي حوزه معاونت دانشجويي است و بايد خوابگاههاي امن، مطلوب و مناسب در اختيار دانشجويان قرار بگيرد.

اسفنديار تصريح کرد: با برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در زمينه توسعه و ارتقاي دفاتر مشاوره در واحدها و مراکز دانشگاهي برنامه ريزي کرده ايم.

معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي توسعه ورزش همگاني را از تأکيدات رييس دانشگاه دانست و افزود: 22 آيين‌نامه جهت بازنگري، اصلاح و بهينه سازي امور ورزشي و تربيت بدني به واحدها ابلاغ کرده‌ايم و بر احداث و بهره برداري از جاده تندرستي در جهت توسعه ورزش همگاني در محيط دانشگاه نظارت داريم.

وي از اجراي برنامه هاي متنوع از سوي معاونت دانشجويي در آينده نزديک خبر داد و گفت: صدور ريز نمرات اينترنتي، برآورد زماني و هزينه درخواست ريز نمرات براي فارغ التحصيلان، راه اندازي سيستم مکاتبات الکترونيکي ، سيستم ثبت گزارش الکترونيکي و راه اندازي سامانه استعلام اينترنتي مدارک فارغ التحصيلان به منظور جلوگيري از هرگونه سوء استفاده و تسهيل در امراطلاع‌رساني و بررسي صحت مدارک از جمله برنامه‌هاست.

اسفنديار همچنين از مكانيزه کردن کامل رونـد صدور مدارک فارغ‌التحصيلان، ايجاد دوره‌هاي مجازي، راه اندازي امضاي ديجيتال و سيستم ارسال پيامک به عنوان برنامه هاي آتي حوزه معاونت دانشجويي برشمرد.

وي خطاب به معاونين دانشجويي گفت: تمام معاونين بايد با تعريف اسم و رمز کاربري به عضويت سايت معاونت دانشجويي در بيايند و به طور روزانه به سايت مراجعه کنند.

اسفنديار در پايان از راه اندازي هيئت سنجش و نظارت در مناطق دانشگاهي به منظور نظارت بر عملکرد حوزه معاونت دانشجويي واحدها خبر داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.