شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۰۵:۰۶
کد مطلب: 10829
۰
۱

آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری در دانشگاه شهیدچمران اعلام شد

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: ثبت نام از دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز و دارای استعداد درخشان برای ورود به مقطع دکتری تا 15 خرداد ادامه دارد.
به گزارش مهر، دکتر حسین نجف زاده گفت: ثبت نام از 9 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 خرداد سال جاری ادامه خواهد داشت داوطلبان مدارک خود را به دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال کنند، مدارک آنان پس از بررسی اولیه در صورت کامل بودن، برای مصاحبه و أخذ پذیرش توسط گروه تخصصی مربوطه ارسال می‌شود.

وی افزود: دارا بودن حداقل میانگین کل 17 و حداقل دو مقاله در مجلات علمی پژوهشی نمایه شده معتبر ملی یا بین المللی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کارشناسی ارشد با حداقل یک مقاله علمی پژوهشی نمایه شده معتبر ملی یا بین المللی، نمره پایان نامه عالی، دارای گواهی قبولی در یکی از آزمون های MSRT (با حداقل 50) یا TOEFL (با حداقل نمره 500) یا معادل آنها و پذیرش در مصاحبه گروه تخصصی مربوطه را از جمله شرایط اختصاصی برای پذیرش داوطلبان عنوان کرد.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران تاکید کرد: فقط دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و این تسهیلات شامل دانش‌آموختگان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و غیره نمی‌شود. علاوه بر این، در شرایط مساوی، اولویت با دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه شهید چمران اهواز است.



نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

من پولش رو دارم توانایی اش را هم دارم فقط به خاطر سنگ اندازی های بیخود و بی جهت می روم انشا الله هند دکترا می گیرم اما متأسفم برای وضعیت آموزشی کشورم ایران علی رغم اینکه واقعا عاشق مملکت خودم هستم اما باید این انتقادات را بنویسم همه ساله هزاران هزاران دانشجو به خاطر سد کنکور و سنگ اندازی های معدل و ... مجبورند بروند دانشگاه های خارج یکی از آن هزاران هزار من هستم اما دلم می خواست این پول ها را توی جیب مملکت خودم بریزم تا مشتی هندی پابرهنه و ... کاش کنکور برداشته می شد و هر کس مطابق با علاقه ی خودش می توانست در رشته ای که واقعا استعداد دارد ادامه تحصیل بدهد .. به امید آن روز ایران .
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود