دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۷
کد مطلب: 11736
۰

یک منطقه به مناطق دانشگاه آزاد افزوده شد/تاسیس منطقه 18 دانشگاه آزاد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس منطقه 18 در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ايسنا، محمد صادق مهدوی در این خصوص اظهار داشت: بنا بر دستور ریيس دانشگاه آزاد با توجه به حساسیت استان قم به عنوان پایتخت مذهبی جهان اسلام و حضور بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) حوزه علمیه و تامین نظرات علما و مراجع عظام و بهره‌گیری از نظرات ارزشمند ایشان دستور تاسیس منطقه 18 ویژه استان قم صادر شد.

مهدوی گفت: منطقه تازه تاسیس 18 در جلسه هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسید و یک منطقه به مناطق دانشگاه افزوده و شهرستان قم به علت داشتن ویژگی‌های خاص به عنوان مرکزیت منطقه 18 دانشگاه انتخاب و واحد قم از منطقه 12 جدا شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم با نزدیک به 9 هزار دانشجو و یک مرکز علوم و تحقیقات با بیش از 300 دانشجو را زیرمجموعه فعلی منطقه 18 دانشگاه اعلام کرد.

مهدوی از انتصاب حجت الاسلام مجتبی الهیان به سمت ریاست منطقه جدید 18 به عنوان نخستین رئیس این منطقه خبر داد و گفت: الهیان از روحانیون حوزوی و دانشگاهی است که سابقه 12 سال ریاست مجتمع آموزش عالی قم را بر عهده داشته و عضو هیئت علمی نیمه وقت واحد قم است.

بر اساس این گزارش، دکتر فرهاد دانشجو با صدور حکمی حجت الاسلام مجتبی الهیان را به عنوان رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 2 سال منصوب کرد.

به گزارش آنا در حکم نخستین رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مجتبی الهیان آمده است: با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پرفتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی توفیق، سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت با توجه به سوابق اجرایی موثر جناب عالی به موجب این حکم به عنوان رئیس منطقه 18 دانشگاه(قم)به مدت 2 سال منصوب می شوید.

امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ضمن یاری گرفتن از نیروهای متعهد و متخصص در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "