جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ / ۰۹:۱۰
کد مطلب: 14549
۰

بيشترين پذیرفته‌شدگان دکترا كدام دانشجويان هستند؟!

بیشترین آمار پذیرفته‌شدگان در سطح دکترا دانشجویان پیام‌نور هستند
رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: برخلاف تفکر غلط در جامعه که دانش آموزانی که نمره کمتری در کنکور دارند به پیام نور وارد می‌شوند، در حال حاضر بیشترین آمار پذیرفته شدگان در کارشناسی ارشد و دکتری از پیام‌نور است.

به گزارش فارس از اصفهان، محمدحسین فضیلتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور که در دو رشته هندبال و بدمینتون در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور در رقابت‌های ورزشی نیز همواره بر روی سکو رفته و موفق عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان 110 هزار دانشجو در قالب 44 واحد دانشجویی و 110 کد محل مشغول تحصیل هستند، تاکید کرد: امسال نیز با کسب مجوز دکتری بیوشیمی گامی دیگر در راستای اعتلای سطح عملی دانشجویان پیام‌نور برداشتیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان افزود: دانشگاه باید فضا و محیط مناسبی را برای دانشجویان در کنار اعتلای سطح علمی آنان فراهم کند که تاکنون در این زمینه موفق بوده و با تغییر رویکرد ورزش پیام‌نور فضا برای رشد و پیشرفت آنان بیش از گذشته فراهم شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت ورزش تصریح کرد: ایشان به پرداختن دانشجویان به ورزش برای تقویت جسم و روح آنان تاکید دارند و همواره از ورزش بانوان حمایت می‌کنند، ضمن اینکه حضور بانوان با پوشش اسلامی و کسب موفقیت در میادین بین‌المللی را موجب خشنودی خود و جامعه عنوان کردند.

به گزارش فارس، رقابت‌های هندبال و بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور پیش از ظهر امروز در اصفهان آغاز به کار کرد.

در این دوره از مسابقات نزدیک به 400 دانشجو در قالب 14 تیم هندبال و 9 تیم در رشته بدمینتون به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در پایان این مسابقات، هشت تیم و نفرات برتر، جواز حضور در  المپیاد سراسری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که سال آینده برگزار می‌شود را به دست خواهند آورد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
دو بیگانه همدرد، از دو خویشاوند بی‌درد یا ناهم‌درد، با هم خویشاوندترند… علی شريعتی