يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ / ۱۶:۳۵
کد مطلب: 2102
۰

يك ميليون كارت خريد اعتباري فرهنگيان آماده تحويل

مدير پروژه‌هاي معاونت فناوري اطلاعات وزارت بازرگاني با بيان اينكه تا آخر سال 90 كليه كارمندان، كارگران، بازنشستگان و همه مردم ايران مي‌توانند كارت خريد 1.5 ميليون توماني دريافت كنند گفت: يك ميليون كارت خريد اعتباري فرهنگيان آماده تحويل است. جواد اسماعيلي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين وضعيت طرح ميزان يك اظهار داشت: اين طرح با قوت به اجرا درآمده و تاكنون يك ميليون كارت خريد كارت اعتباري 1.5 ميليون توماني بين كارمندان وزارت آموزش و پرورش و جامع فرهنگيان كشور توزيع شده است.
وي در واكنش به اين سؤال كه چرا كارمندان وزارت بازرگاني در اولويت اين كار قرار نگرفته‌اند چرا كه خود وزارت بازرگاني مجري اين طرح بوده است. گفت: از اول قرار بود تا اين طرح در مورد فرهنگيان اجرا شود. اما پس از آن با دستور معاون اول رئيس‌جمهور قرار شد تا به تدريج كل كارمندان بازنشستگان، كارگران و همه مردم از طرح خريد اعتباري يك و نيم ميليون توماني استفاده كنند.
مشاور معاون وزير بازرگاني با بيان اينكه كارت تمام فرهنگيان كشور در حال حاضر آمده است اظهار داشت: تا آخر سال آينده تمام مردم ايران مي‌توانند كارت خريد يك و نيم ميليون توماني تهيه كنند.
مدير پروژه‌هاي معاونت توسعه فناوري اطلاعات و تجارت الكترونيك وزارت بازرگاني در واكنش به اين سؤال كه اين طرح با طرح تأمين وزارت صنايع هم پوشاني دارد اظهار داشت: ما معتقديم اين دو طرح با هم هم‌پوشاني ندارد و خيلي خوب است كه در مملكت طرح‌هاي اين چنيني وجود دارد.
وي افزود: بيش از سه هزار قلم كالا لوازم خانگي مورد نياز مردم كه از محل توليد داخلي تأمين شده است در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي بخش‌نامه پذير كه شامل اتكاء، ياس، اسكاد و فرهنگيان است توزيع مي‌شود.
اسماعيلي گفت: از گروه كالاهاي مواد غذايي فقط برنج ايراني در اين طرح توزيع مي‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی