شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۶:۰۵
کد مطلب: 2211
۰

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز

نتایج نهایی پذیرش در رشته های نیمه متمرکز کنکور 89 اعلام شد سازمان سنجش آموزش کشور نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز در کنکور سراسری سال 89 را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان برای اطلاع از پذیرش خود می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه کنند. اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز در دوره‌های روزانه و نوبت دوم "شبانه" دانشگاهها و مؤسسات آموزش ‌عالی، مراکز آموزش دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دوره‌‌های مشترک واحدهای بین المللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشگاههای علوم پزشکی در کنکور89 منتشر شده است.
 جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز کنکور 89
جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز در دوره‌های روزانه و نوبت دوم "شبانه" دانشگاهها، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و واحدهای بین المللی دانشگاههای کشور در کنکور سال 89 منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، زمان ثبت نام برای هر موسسه آموزش عالی متفاوت است اما مراحل ثبت نام در کلیه رشته ها و دانشگاهها از 17 بهمن آغاز می شود و تا 24 بهمن ادامه دارد. داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه ‌متمرکز اعلام شده باید برای ثبت ‌نام با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تنها در روزهای تعیین شده به مؤسسه آموزش ‌عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم مراجعه داوطلبان در تاریخ مقرر برای ثبت ‌نام به منزله انصراف از تحصیل تلقی می شود. پذیرفته شدگان باید مدرک ‌پایان ‌دوره کاردانی و یا گواهینامه پایان دوره پیش ‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه را به موسسه محل قبولی ارائه دهند. مدرک نشان دهنده وضعیت نظام ‌وظیفه فرد و معرفی نامه رسمی از ارگانهای دولتی به صورت موردی برای برخی رشته ها و تصویر گواهی پیش دانشگاهی از دیگر مدارکی است که فرد باید آن را ارائه دهد.
 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
هر وقت احساس حسادت کردیم ، یادمان باشد ، خاموش کردن شمع دیگری ، باعث نمیشود ، شمع ما درخشان تر نور افشانی کند