شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۴:۱۹
کد مطلب: 8485
۰

۲۶ بهمن؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

به گزارش فارس، نشست خبری هشتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع در دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور مجید امین نیری رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس هیئت مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار شد.

در این نشست نیری با اشاره اینکه این کنفرانس بین‌المللی با همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار می‌شود، محورهای اصلی این همایش را درسه بخش عنوان کرد که بخش‌های علمی، کارگاه‌های تخصصی و میزگردهای تخصصی صنعت از این موارد هستند.

وی افزود: در مجموع 700 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس واصل شد که پس از طی فرایند داوری حدود 40 درصد از آنها پذیرفته شد که نیمی از آن‌ها به صورت شفاهی و نیمی دیگر در غالب پوستر در کنفرانس ارائه خواهند شد که این ارائه در 15 جلسه جداگانه و یا همزمان در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه و در زمان کنفرانس ارائه خواهد شد.

نیری به برگزاری دو کارگاه تخصصی مخصوص صنعت خودرو در این کنفرانس اشاره کرد و افزود: ارائه کنندگان این کارگاه از کارشناسان پیشکسوت ایران خودرو هستند.

وی در ادامه به میزگردهای تخصصی که در زمان کنفرانس برگزار خواهند شد نیز اشاره کرد و گفت: 5 میزگرد تخصصی با حضور نخبگان صنعت کشور و دانشگاه برگزار می‌‌شود که آسیب شناسی و چالش‌های موجود در سیستم‌های راهبردی و مدیریتی صنایع کشور، چالش‌ها و ارائه راهکارهای مهندسی و صنایع کشور با تاکید بر صنایع نساجی، صنعت برق، صنعت مواد غذایی و کاربردهای مهندسی صنایع در صنعت خودرو از جمله این میزگردهای تخصصی هستند.

رئیس دانشگاه مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر حامیان این کنفرانس بین‌المللی را در دو دسته عنوان کرد و اظهار داشت: حامیان مالی کنفرانس شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شرکت ایران خودرو هستند ضمن اینکه دسته دیگر از حامیان پشتیبان‌های علمی این کنفرانس هستند که دانشگاه‌هایی مانند تهران، شاهد، صنعتی شریف، تربیت مدرس، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از جمله حامیان علمی این همایش بین‌المللی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع است که صنعت در آن دخیل و از حامیان کنفرانس است ضمن اینکه ممیزی علم مهندسی صنایع نیز در کشور شکل گرفته و به موجب آن علم مهندسی صنایع در کشور نهادینه و رتبه علمی کشور در این حوزه مهندسی در خاورمیانه رتبه نخست است.

هشتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با هدف نشر، اشاعه و تبادل آخرین یافته‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با مهندسی صنایع، مهندسی سیستم، مدیریت و زمینه‌های مرتبط در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه در دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه امیرکبیر و همراه با برنامه‌های سخنرانی علمی در 5 محور اصلی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، مدل‌سازی، بهینه سازی و شبیه‌سازی سیستم‌ها، تحقیق در عملیات و مهندسی برگزار خواهد شد.a
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.