يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۴
کد مطلب: 18407
۴
۲۰

افزایش حقوق فرهنگیان از تیرماه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از افزایش حقوق فرهنگیان بر اساس دستور رئیس جمهور و ابلاغ آن در این هفته خبر داد.

به گزارش مهر، وحید کیارشی صبح دوشنبه در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش با بیان این مطلب گفت: رئیس جمهور همزمان با مراسم افتتاحیه این اجلاس قول مساعدی را در حوزه افزایش حقوق فرهنگیان دادند که با دستور وزیر آموزش و پرورش احکام این افزایش حقوق ابلاغ و با حقوق تیرماه فرهنگیان پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه سال 91 سال سختی در حوزه مالی بود، افزود: به رغم همه این سختی ها سعی شد اعتبار تمامی استانها به صورت یکسان پرداخت شود به عنوان مثال اگر اضافه کار کم پرداخت شده است به صورت یکسان و به همه استانها با کاهش مواجه شده است.
به گفته کیارشی اعتبار استانی آموزش و پرورش در سال 84 ، 5 هزار و 800 میلیارد تومان بود که این اعتبار امسال به 14 هزار و 700 میلیارد تومان افزایش یافته است که در واقع می توان گفت در داخل این اعتبارات حقوق و مزایا با رشد 122 درصدی مواجه بوده است.
وی تصریح کرد: میانگین حقوق و مزایای فرهنگیان با احتساب ضریب سالانه 12 درصد، 23.2 درصد رشد کرده است این در حالی است که برای کل کارکنان دولت 15 درصد رشد حقوق داشته ایم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه بیمه طلایی فرهنگیان پرداخت سرانه مدارس شبانه روزی مشکل داشتیم، اظهار داشت: در تیرماه چند مشکل از جمله سرانه مدارس شبانه روزی،اعتبار روستاهای مرکزی و اعتبار ضیافت فرهنگیان حل می شود . سرانه مدارس در شهریور ماه پرداخت خواهد شد، اضافه کاری کارکنان اداری در مردادماه پرداخت می شود.

کیارشی همچنین از تامین اعتبار حقوق معلمان ضمن خدمت که برای کتاب های جدید التالیف، آمادگی دفاعی و کتاب های اول دبیرستان دوره می بینند، خبر داد. وی گفت: حق الزحمه امتحانات خردادماه در مرداد و شهریور نیز پرداخت خواهد شد.

کیارشی تصریح کرد: با تهاتر صورت گرفته با وزارت نیرو مطالبات آب، برق و گاز مدارس تامین می شود همچنین طبقه بندی مشاغل معلمان که در بهمن ماه تصویب شد در حال انجام است و رتبه بندی معلمان با مصوبه دولت از امسال شکل اجرایی به خود می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

hosein
یعنی میشه؟؟؟!!
فرهنگی
با سلام جناب وزیر محترم آموزش وپرورش تو رو خدا بیشتر از این با آبروی فرهنگیان بازی نکنید.ذکر چند نکته ضروری بنظر می رسد.
1-آیا کارمندان سایر ادارت حقوقشان افزایش نمی یابدبطور مثال شهرداری ها جمعه کاری هم دارند و بقیه ادارت همینطور شما هنوز اضافه نشده شیپور می زنید که فرهنگیان حقوقشان اضافه شد.بخدا همزمان با این خبر بقال سرکوچه ما اجناسشو گران کرد. آقا نمی خواهیم دست شما در نکنه داد نزنید بخدا کمر فرهنگیا رو شکستید ومنزلتشون را پایین آوردید.بخدا سبد کالای رمضان سال قبل یک قلمش موند ندادند که ندادن.حالا باز خبر توزیع سبد کالا مرتبا اعلام میشه. سایر ادارات هم میگیرن ولی ببینید کوچکترین خبری از آنها اعلام نمیشه.
2- جناب آقای وزیر در لرستان پیگیری گردید که حق الزحمه امتحانات را بعد از یکسال ندادن حالا هم که میخوان بدن بدون توجه به قانون ودستورالعمل نصفشون کردن . آیا این حق ومنزلت فرهنگی است.
3-جناب اقای وزیر آیا سری به آموزش وپرورش لرستان کشیده اید که نیروهای استخدامی خدمتگزار و... را چگونه تقسیم می کنند . همسر فرهنگیان را به شهری غیر از شهر خودش انتقال وتخصیص دادن و بقیه نیروهای آزاد را به همان شهری که بومی آن فرهنگی وحق اوست را به دیگران می دهند اینست حق فرهنگی . شمایی که دم از عدالت وحق فرهنگی می زنید مثل برادر از تون انتظار داریم بررسی کنید تو روخدا به این اداره کل اعلام کنید تا جاییکه امکان داره رعایت عدالت را داشته باشند هر چند مدیر کل خوبی هم داریم اما یقین دارم زیر دستان هستند که متاسفانه رعایت نمی کنند . از دوستان وعزیزان فرهنگی سایت میگنا نیز انتظار داریم که این موضوع ها را به وزیر برسانند در صورت امکان .ما در جامعه ی اسلامی ومتعلق به امام زمان همه مسئول هستیم .
فرهنگی خرم ابادی
چرا قراردادهای بیمه طلایی فرهنگیان در شهر تهران با خرم اباد این همه متفاوت است ؟ من برای کمرم که دیسک داره در تهران فیزیو تراپی با لیزر رفتم و طرف قرارداد بیمه بوده ولی به خرم اباد که مراجعه کردم کفتند لیزر طرف قرارداد نیست و حالا مجبورم که خودم هزینشو پرداخت کنم ؟لطفا پیگیری کنید بخدا فرهنگی خرم اباد با تهران فرقی ندارد هر دو کارمند یک وزارتخانه هستیم و هردو در کشوری با این همه تورم زندگی می کنیم پس جرا هزینه درماه من شهرستانی را بیمه تقبل نمی کند؟
رضا
همکار گرامی
چرا اینقدر ناله میکنی .واقعا جای تاسف داره خبرها رو اعلام نکنن که چی بشه ؟ مثل خاله زنکها شدین واسه یه قلم کالای ماه رمضون گله میکنین. توروخدا قانع باشین.
كمك
جمع كن بابا به چي قانع باشن ؟؟؟؟؟؟
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مثلا چقدر اضافه میشه که در بوق و کرنا می دمید حقوق فرهنگیان اضافه شد؟ادارات دیگه ازابتدای سال جاری 50% اضافه حقوق+سایر امتیازات ویژه داشتند و کسی متوجه نشد؛ امّابا افزایش چندر غازی حقوق ما فرهنگیان ،تمام عالم وآدم مطلع شدند.بنده با 15 سال سنوات وداشتن مدرک فوق لیسانس دانشگاه دولتی ،دریافتی حقوقم با کسورات 800 هزار تومان می باشد.حال مدام ،در سر تیتر روزنامه ها بگویید:« افزایش حقوق فرهنگیان».
سيد هادي موسوي
Iran, Islamic Republic of
چرا حقوق ما كه جزء نيروهاي قراردادي هستيم دير پرداخت ميشه.چرا اضافه كاري به ما پرداخت نميشه.
جواد
چه دليلي وجد داردكه مبلغ 30000به نيروهاي سرايداران تعلق نميگيرد؟البته غيراز50300تومان منظورم هست.
منتظرجوابم وروي سايت نمايش داده شود.
بابا بس کنین ای حرفا رو ، به خدا آبروی فرهنگیان رو بردین . خوب اضافه کردین دستتون درد نکنه اما چرا اینقدر آبرو ریزی می کنین و در بوق و کرنا می دمید ؟چرا ادارات دیگر این کارا رو نمی کنین!
با سپاس از زحتهای بی شایان شما توروخدا بیشتراز این ارزش فرهنگی رو پاین نیارید به خدا ابروی تو جامعه برامون نمونده .
هنرآموز
با سلام خدمت همه فرهنگیان عزیز فوق لیسانس مکانیک با 18 سال سابقه با حقوق 950 تومنی هستم برادرم دیپلم و کارمند بانکه با همین سابقه 20برابر داراییش بیشتره کاری به دارایی نداریم ما اصلا زندگی نداریم از اولش اشتباه کردیم با جیب خالی که نمیشه انسان پرورش داد
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا به کلیه افراد یکسان اضافه شده در آموزش وپرورش به یک کارشناس فوق لیسانی صد هزارتومان اضافه شده ویک فوق دیپلم کارشناس مسئول صدوپنجاه اضافه گردیده پس تحصیلات عالیه چی ! دومقطع پایینتر فقط بخاطر پست اضافه شدن حقوق بیشتر!!!بخدا ازعدالت بدوره
ل
United States
نمیشه یه بار هم شده حقوق ماها بدون سر وصدا زیاد !!! بشه ؟ بقیه ادارات همه جوره بهشون میرسن تا تورم رو حس نکنن اونوقت ما زیادو زیادی هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!
فرهنگي خوزستاني
به نظر من تنگدست ترين و مظلوم ترين قشر جامعه معلمان هستن . معلمي كه هفتصد تومن حقوق ميگيره با اين وضع اقتصادي كه ما الان داريم چيكار كنه. بده اجاره خونه. بده خرج و مخارج خونه چيكار بكنه؟متاسفانه در تمامي كشورها بيشترين حقوق رو معلمان مي گيرن. تو نظام آموزش و پرورش ما وقتي معلم حقوق مادي شو از دست داد .حقوق معنويش هم به باد رفت. اين 20درصد25درصد ها ديگه چيه.حقوق روم اون طوري كه بايد افزايش بدين كه نميدين لااقل شخصيتشونو خوزد نكنين
يه بدبخت
چرا حقوق فرهنگيان درتير ماه پرداخت نشده ودم از اضافه حقوق مي زنيد چراااااااوهنوز كه هنوزه ما كه حقوقي نديديم.
رضا
حقوق تير ماه مثل ماه هاي قبل پرداخت ميشه بدون 1 ريال افزايش .
Iran, Islamic Republic of
البته قراره بيمه طلايي نسبت به ماه قبل كامل كسر شود بنابراين عزيزم يه چيزهايي كسر ميشود افزايش بماند براي..!!
نگین
همش دروغ امروز هفتم شده واز حقوق خبری نیست بابا یکی حالیشون کنه اضافه نخاستیم
مهمان
تاریخ انتشارو زدین 17 تیر؟من که متوجه نشدم ینی چی؟هنوز که 17 تیر نشده که.امروز تازه 13 تیره.
بازنشسته92
پاداش بازنشستگان تمام ادارات همیشه به موقع داده میشه به اموزش و پرورش که میرسه به پیرمردها و پیرزنهایی که یک عمر خدمت کردهاند رحم نمیکنند و این پاداش رو یا قسطی میدن یا اونقدر دیر میدن که دیگه تورم ارزشی براش باقی نمذاره این عدالته تدبیری عاقلانه از دولت تدبیر و امید میخواهیم حیف است که در دولت امید بازنشسته ها ناامید بشن لطفا قبل از عید پاداش مارو بدین باور کنید فقط قسط بانکی عقب افتاده میخواهیم بدیم چون اونقدری نیست که بشه کاری کرد لطفا!!!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.