چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
کد مطلب: 62140
۸
۲

اعلام لینک ثبت نام داوطلبان در انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

اعلام لینک ثبت نام داوطلبان در انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور
به گزارش میگنا عباس مسجدی آرانی از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات این سازمان از ۶ تیر خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز ۱۳ تیر در این انتخابات، ثبت نام کنند. در سال‌های گذشته لازم بود که شورای مرکزی و ارکان این سازمان، تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات اتخاذ کنند که این موضوع مورد توجه قرار نگرفته بود و حقوق اعضای این سازمان، نادیده گرفته شد.

 
مصوبه دولت برای برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
رئیس هیات مرکزی نظارت پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به ارائه گزارش برخی دستگاه‌ها به نهاد ریاست جمهوری در خصوص برگزار نشدن انتخابات این سازمان در موعد مقرر برای دوره پنجم، یادآور شد: اسفند سال گذشته، هیات وزیران مصوبه‌ای در مورد نحوه برگزاری پنجمین دوره انتخابات این سازمان داشت که در این مصوبه، ترکیب و وظایف هیات نظارت و اجرایی مشخص شده است.

مسجدی آرانی ادامه داد: مصوبه هیات وزیران در مورد برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نشان از هوشمندی دولت برای دفاع از حقوق اعضای این سازمان دارد. دانشیار روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت در استان‌ها نیز تشکیل شده است. از دیروز تعداد قابل توجهی از داوطلبان برای انتخابات ثبت نام کرده اند که نشان دهنده استقبال این صنف برای برگزاری انتخابات سالم است.

لزوم مشارکت گسترده صنف در انتخابات سازمان
نماینده وزیر بهداشت در شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد هیات اجرایی به هیات نظارت مرکزی، روز جمعه ۲۷ مرداد، انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برگزار شود که تقاضا داریم روانشناسان و مشاورانی که توانایی و صلاحیت حضور در انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان دارند، حتما خودشان را در معرض انتخاب قرار دهند و سایر اعضای این سازمان نیز، مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند و افراد ذیصلاح، علمی، دلسوز و مسئولیت پذیر را انتخاب کنند.

وی با بیان این که از زمان تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مجمع عمومی این سازمان که یکی از ارکان اصلی آن است، تا سال ۱۴۰۰ و با پیگیری نمایندگان وزرای بهداشت و علوم، شکل نگرفته بود، تصریح کرد: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ برای اولین بار جلسه مجمع عمومی این سازمان برگزار شد در حالی که مجمع عمومی، اولین رکن سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است.

رئیس هیات نظارت مرکزی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با طرح این سوال که چرا سازمان نظام روانشناسی اقدامی در جهت پوشش بیمه تعرفه خدمات روانشناسی انجام نداده، از تصویب این تعرفه برای پوشش بیمه‌ای پس از ۲۰ سال با حمایت و پیگیری‌های وزیر بهداشت خبر داد و گفت: چرا در سال‌های گذشته، اقدامی در جهت حمایت از مردم و برقراری پوشش بیمه در تعرفه خدمات روانشناسی انجام نشد؟

حضور فعال وزارت علوم برای برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور سازمان
نماینده وزیر بهداشت در شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره یادآور شد: وزارت علوم برای برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور، حضور فعالی دارد. داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و همچنین آگاهی از اطلاعیه‌های هیات‌های نظارت و اجرایی و شرایط انتخابات می‌توانند به سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت بهداشت و یا نشانی https://saorg.ir/pco مراجعه کنند.
*داوطلبان خدمت جهت ثبت درخواست از طریق ثبت نام و در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید، از ویرایش استفاده نمایید.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
این لینک جعلی مورد تایید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نیست
اکبر
United States
سلام
جمع کنید این بساط را شما با این اظهارات وزیر علوم و وزیر بهداشت بخصوص اگر بیل زنند وضعیت وزارت خانه های خودشان را درست کنند الان کمر مردم با تعرفه های سنگین درمانی شکستن خواهشا نظام روانشناسی را مانند بیمارستان‌های خودتان نکنید چند درصد از ملت مظلوم ایران از خدمات درمانی وزارت بهداشت راضی هستند؟
نظام روانشناسی را مانند دانشگاه علوم پزشکی نکنید که صندلی پزشکی می فروشه و با جان و مال مردم بازی می کنند؟
وزارت بهداشت اگر بیل زن است جلو مهاجرت متخصصین را بگیره
نظام روانشناسی یک سیستم همدل و همراه مردم و مردمی است ضرورت نیاز مردم به کارشناسان این حوزه و نظر سنجی از مردم را از نظام روانشناسی قابل قیاس با حوزه بهداشت و درمان نیست!؟
وزارت علوم دخالتی در نظام روانشناسی ننماید چون همه ما روانشناسان می دانیم وضعیت به کارگیری نورچشمیهاشان و عضو نمودن هیت علمی وضعیت صندلی های خالی را مدیریت کنند مردم را بیشتر از این نظام آموزش عالی نا امید نکنید بزارید این نظام صنفی خودش برای خودش تصمیم بگیرد یک تنه در مقابل بهزیستی در مقابل وزارتین علوم و آموزش پزشکی مثل مرد نظام وایساده به خاطر مردم نکنید ترا به خدا ...
مجوزهای نظام روانشناسی از یکم خرداد الکترونیکی می شود
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.