يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۵
کد مطلب: 62186
۴
۱

افزایش آزار جنسی دختران دانش آموز در مدارس مختلط انگلیس

افزایش آزار جنسی دختران دانش آموز در مدارس مختلط  انگلیس
به گزارش گاردین "کمیته زنان و برابری" در مجلس انگلیس از دولت این کشور خواسته راهبرد خود را برای توقف آزار جنسی دختران دانش آموز ارائه دهد.

همچنین از دولت خواسته شده در راهبرد خود آموزش پسران در مدارس را در دستور کار قرار دهد تا با آگاهی انان از پیامد‌های آزار و خشونت‌های جنسی، بتوان گسترش فرهنگ آزار جنسی دختران دانش آموز و کارکنان زن مدارس را متوقف کرد.

براساس گزارش این کمیته، در مجلس انگلیس، باید تا سن ۱۸ سالگی، آموزش روابط میان دختر و پسر با تاکید بر سلامت رفتار میان دو جنس، به صورت اجباری آموزش داده شود تا فرهنگ آزار جنسی دختران دانش آموز، گسترش نیابد.

براساس گزارش"کمیته زنان و برابری" در مجلس انگلیس، مدارس در آموزش برابری جنسیتی به دانش آموزان، ازجمله مشکلات ناشی از خشونت علیه دختران و زنان، ناکام مانده اند. این کمیته اعلام کرده نبود بودجه و نیز زمان، مانع آموزش این موارد در مدارس انگلیس شده است.
نشریه انگلیسی گاردین در این باره نوشت شماری از دختران دانش آموز در انگلیس می‌گویند در هراس از تجاوز جنسی، ناچار شده اند مدرسه خود را تغییر دهند.

گاردین افزود: گستردگی ابعاد آزار جنسی در مدارس انگلیس، پس از آن آشکار شد که جنبشی با نام " همه دعوتند" (Everyone’s Invited) در این کشور راه افتاد که سه سال پیش، تارنمایی به منظور دریافت شهادت دختران و زنان جوان راه اندازی کرد و از همه قربانیان آزار جنسی خواست تا چگونگی آزار جنسی علیه خودشان را در مدراس این کشور تشریح کنند. این روزنامه نوشت در پی این فراخوان، ده‌ها هزار دختر و زن جوان، اعم از دانش آموزان و زنان شاغل در مدرسه، درباره آزار جنسی علیه خودشان، از جمله از سوی دانش آموزان پسر مدرسه ها، شهادت دادند.

این در حالی است که به علت بی اعتمادی زنان و دختران به پلیس، اغلب انان ازار جنسی علیه خود را به پلیس گزارش نمی‌کنند.

براساس نتایج یک نظرسنجی که موسسه تونی بلر در انگلیس انجام داد و در برخی رسانه‌ها درج شده است، در پی تغییر مستمر توقعات و نیز میزان اندک مجازات‌ها که فقط ۶ درصد است، "ورشکستگی" روش‌های پلیس این کشور، آشکار شده و بی اعتمادی به پلیس افزایش یافته است.
مرجع : خبرگزاری صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

0۰0۰۰
Iran, Islamic Republic of
نظر من اینه که باید اینایی که با دختر های جوان و زنان که بهشان تعرض شده قاضی دادگاه باید به آنها حکم اعدام بدهد تا حق دختران گرفته نشود
🙏🙏🙏
به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!