چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ / ۰۵:۱۹
کد مطلب: 7897
۰

سرپرست اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان معرفي شد

  طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش ابراهيم شيخ بهائي به عنوان سرپرست اداره كل آموزش و پرورش معرفي شد.

به گزارش میگنا، به نقل از اداره كل آموزش و پرورش كرمان ، در قسمتي از اين حكم آمده است « نظر به تعهد ، شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان سرپرست اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان منصوب مي شويد . اميد است با استعانت از درگاه خداوند متعال و جلب مشاركت معلمين عزيز و كارشناسان و صاحب نظران و همكاري با استاندار محترم ضمن حفظ استقلال اداره كل در انجام وظايف محوله و در خدمت به فرهنگيان عزيز و مردم شريف آن استان در راستاي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت خدمتگزار موفق باشيد. »

شايان ذكر است ابراهيم شيخ بهائي  داراي مدرك فوق ليسانس مديريت آموزشي بوده و مسئوليت هائي نظير مديريت مدارس ، مدرس تربيت معلم، كارشناس مسئول گروه هاي آموزشي ، معاونت پژوهش و برنامه ريزي و منابع انساني ، معاون آموزش و نو آوري و معاون آموزش متوسطه اداره كل را در كارنامه خود دارد . با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛
توديع و معارفه مدير كل آموزش و پروش استان كرمان مراسم توديع و معارفه مدير كل آموزش و پروش استان كرمان با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش میگنا، به نقل از اداره كل آموزش و پرورش كرمان ، اين مراسم  كه با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان ، استاندار ، مديران دستگاه هاي اجرايي ، فرمانداران ،جمع كثيري از فرهنگيان استان برگزار شد ، آيت ا... جعفري ، در بخشي از سخنان خود فتحي را فردي دلسوز با بصيرت و داراي ابتكار و خلاقيت برشمرد و تصريح كرد : « اين فرد رتبه عالي اين خدمت رساني را طي چند سال اخير در استان به خود اختصاص داده است.

در ادامه مراسم استاندار كرمان توجه به مناطق محروم ،تلاش در كم كردن فاصله طبقاتي در تصميم گيريها ، پي گيري در حفظ منافع نظام آموزشي ،گسترش معنويت در بين دانش آموزان ، اجراي طرح هاي ابتكاري در حوزه آموزش و پرورش  ، صبوري ، متانت و دلسوزي را از جمله سجاياي اخلاقي فتحي ذكر كرد.

سپس معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اجراي طرح نظام آموزشي  3-   3 -  6  در مدارس كشور از سال تحصيلي 91 -  92  خبر داد و افزود : دوره ابتدايي مهم ترين دوره آموزشي است و بهترين مرحله ثبات عادات مثبت و پسنديده است و هم اكنون دوره ابتدايي در 123كشور دنيا  به صورت 6 ساله برگزار مي شود.

گفتني است ؛ در پايان اين مراسم  جمعي از مسئولين ادارات و نهادهاي استان با اهداء لوح تقدير از خدمات شش ساله مدير كل آموزش و پرورش استان كرمان قدر داني كردند.

لازم به ذكر است ؛ احمد فتحي ، پس از سال ها خدمت ارزنده و تلاش صادقانه  به افتخار بازنشستگي نايل شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.