چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۲
کد مطلب: 46603
۱

افتتاح موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان+عكس

افتتاح موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان+عكس
به گزارش میگنا به نقل از "اتحاد خبر"، مدیرعامل موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان با بیان اینکه آمده یم تا بازیگر خوب صحنه زندگی خود باشیم، اظهار داشت: حضور آدمی باید وزنی در این دنیا داشته باشد، باید که جای پایش در این دنیا بماند، آدم خوب است که آدم بماند و آدم تر از دنیا برود.

شایسته آیفت ضمن خیر مقدم به مهمانان عنوان کرد: امروز زادروز پروفسور محمود حسابی است و ما مفتخریم که در این روز میزبان شما بزرگواران باشیم و بتوانیم با توکل به بزرگی خدا رهروان کوچکی در راه علم و آگاهی باشیم.

آیفت گفت: ارائه راهی نو جهت بهبود و پیشرفت دشتستان بزرگ وی تصریح کرد: موسسه اندیشمندان بهبود دشتستان قصد دارد با اشاعه جدیدترین دستاوردهای حوزه روانشناسی راهی نو جهت بهبود و پیشرفت دشتستان بزرگ ارائه دهد، شاید فکر کنید دشتستان حوزه کوچکی است ولی در ایران فقط دو بزرگ داریم، تهران بزرگ و دشتستان بزرگ!

آیفت افزود: از جمله مشاورینی که ما در موسسه داریم؛ مشاور کودک، خانواده، مشاور ورزشی، مشاور شغلی و تحصیلی هستند. دوستان و همکاران من دوست داشتند که ما یک شعار کاری داشته باشیم ولی شعار دادن کار آدم های ضعیف است، و ما باید به عرصه عمل بیاییم.

مدیرعامل موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان در پایان گفت: چند سال بعد از اينكه از دنيا مى رويد هيچكس به خاطر نخواهد آورد كه چقدر ثروتمند و زيبا بوده ايد اما همه يادشان خواهد ماند که چه تأثيرى روى دلها و ذهن ها گذاشته ايد.

کرمی: هدف روانشناسی بهزیستی روانی افراد است رضا کرمی، عضو هیئت موسس موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان ابراز داشت: امروزه ردپای روانشناسی در جای جای زندگی بشر پیدا است. هر روانشناسی بسته به دیدگاه خود و روح زمانه ای که در آن قرار دارد یک تعریفی از روانشناسی داشته است.

وی ادامه داد: روانشناسی تجربی حاصل تلاش انسانی سخت کوش، یعنی آقای یونگ -پدر علم روانشناسی- بوده است که شامل مجموعه ادراکات حسی، احساسات، رفتار و خواسته ها می شود.

آقای یونگ می گوید ما دنیایی خارج از ذهنمان نداریم. اگر من تو را دوست ندارم پس تو دوست داشتنی نیستی.

کرمی تصریح کرد: هدف روانشناسی بهزیستی روانی افراد است، ما به عنوان روانشناس به افراد راهکار نمی دهیم بلکه دنیایش را روشن می کنیم تا بهتر تصمیم بگیرد.

عضو هیئت موسس موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان تصریح کرد: روانشناسی از دیرباز در جامعه مطرح بوده و انسان خود را مدیون آن می دانسته است و با همه جنبه های زندگی ما ارتباط دارد. البته هیچ روانشناسی نمی تواند برای شما معجزه کند بلکه از طریق علم به شما کمک می کند.

موسوی: از اهداف موسسه ما برگزاری کارگاه های فرزندپروری است سید فاطمه موسوی، دانش پژوه روانشناسی بالینی گفت: برای رسیدن به اهدافمان که بهبود سلامت روانی مردم است دست به تاسیس چنین موسسه ای زده ایم.

وی با اشاره به روانشناسی رشد اظهار داشت: 12 سال اول زندگی به سه دوره شیرخوارگی (تولد تا دو سالگی)،کودکی اول (2 تا 6 سالگی) و کودکی دوم (6 تا12 سالگی) تقسیم می شود.

موسوی اذعان داشت: شیرخوارگی دوره ای است که باید خیلی سریع به نیازهای کودک پاسخ دهیم و در این دوره اعتماد در مقابل بی اعتمادی شکل می گیرد. عضو هیئت موسس موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان گفت: در دوره کودکی اول باید صبر و تحمل را به فرزند خود آموزش دهید و در این دوره باید با کمی تاخیر به خواسته های کودک پاسخ گفت. در این دوره شما باید از روشهای تنبیه و تشویق استفاده کنید.

وی اضافه کرد: کودکی دوم زمان راه پیدا کردن کودک به مدرسه است و مهمترین مشکل درس نخواندن و انجام ندادن تکالیف می باشد. در دوره نوجوانی برای کودک توضیح بدهید که چرا باید کاری را انجام بدهد یا ندهد. دوره جوانی نیز یک دوره سرنوشت ساز برای تعیین آینده، انتخاب همسر و ازدواج است که شناخت خود و همسرتان می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.

فاطمه موسوی تاکید کرد: یکی از اهداف موسسه ما برگزاری کارگاه ها و سمینارهای فرزندپروری است. به گزارش "اتحاد خبر"، اجرای این برنامه بر عهده احسان بهنام فر بوده و در ادامه از منشور اخلاقی موسسه اندیشمندان بهبود دشتستان رونمایی گردید.

گفتنی است "شایسته آیفت"، "رضا کرمی"، "امید توانا"، "محبوبه باقری"، "سید فاطمه موسوی"، "فاطمه کاووسی"، "فاطمه جدی"، "فرهاد غلامی" و "احسان بهنام فر" از جمله اعضای موسسه روانشناسی اندیشمندان بهبود دشتستان هستند
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!