پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۰
کد مطلب: 55209
۱

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «روان‌جو»

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «روان‌جو»
 "به قلم مدیرمسئول"، "آنچه نگذشته است..."، "عشق ویرانگر"، "واقعیت مجازی؛ در مسیر تحول درمان"، "همه ما فراموش می‌کنیم، سخت نگیر"، "من از خود گسسته‌ام"، "غنچه‌هایی در آغوش باد"، "نفس در برابر نفس"، "معرفی فیلم"، "من فقط می‌خواهم کرونا نگیرم"، "کودک خوب، والدین خوب می‌خواهد"، "مصاحبه با دکتر پورشریفی: در مسیر درمانگر شدن، چگونه روانشناس موثر باشم؟"، "در ادامه بازنگری عقاید جنسی از دیدگاه آسیب‌شناسی علمی"، "نقاشی‌های افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، توهم یا واقعیت"، "مساله دنیاها: دنیای نوجوانی، دنیای مجازی"، "کرونا در گذر اینفئوگرافیک"، "اعتیادی از جنس گیگابایت" و "معرفی کتاب" عنوان مطالبی است که در این شماره از روان‌جو منتشر شده است.

در بخشی از مطلب به قلم مدیرمسئول آمده است:
«در این شماره نشریه به بررسی مشکلات و مسائل کنونی جوامع پرداختیم. مسائل اجتماعی و روانی که در جای جای ایران و جهان دیده می‌شوند و با شیوع ویروس کووید-۱۹ بیشتر به چشم می‌آیند. از جمله اختلال وسواس شست‌وشو، آسیب‌شناسی فضای مجازی، پیشرفت درمان‌های با استفاده از تکنولوژی و رشد کودکان.»

«روان‌جو» با مدیرمسئولی علیرضا عیوض‌نژاد و سردبیری زهرا هوشیار منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.