يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۱
کد مطلب: 10529
۰

جزييات تعليق واحد آكسفورد دانشگاه آزاد

    اتمام ماموريت كاركنان واحد آكسفورد
ريیس دانشگاه آزاد، در رابطه با صحت يا عدم صحت تعطيلي دانشگاه آزاد واحد آکسفورد، گفت: دانشگاه آزاد آکسفورد تعطیل نشده بلکه تعلیق شده است. دولت انگلیس از دانشگاه خواسته تا حساب‌های دانشگاه را ببندند و اگر تا یک ماه بسته نشود حساب‌های دانشگاه بلوکه خواهد شد و امکان استفاده از آن نخواهد بود به همین خاطر رئیس واحد آکسفورد اعلام کرد که در شرایط کنونی بهتر است تا فعالیت دانشگاه تعلیق شود.
به گزارش ايسنا، دکتر فرهاد دانشجو در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، ادامه داد: تمام فعالیت‌های دانشگاه تعلیق شده و تمام کسانی که آن جا کار می کردند ماموریتشان خاتمه پیدا کرده است. بدون شک تعلیق نیز تا زمانی که این حرکت سیاسی و غیرمنطقی دولت انگلیس ادامه پیدا کند ادامه خواهد داشت اگر چه در حال رایزنی هستیم تا دانشگاه بتواند در آینده‌ای نزدیک کار خود را از سر گیرد.

وي با بيان اينكه متاسفانه برخی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزان همکاران و هم رده‌های خود در دانشگاه های دیگر حقوق و مزایا دریافت نمیکنند که سعی داریم تا با تامین منابع مالی جدید این تبعیض را از بین ببریم.

با بیان اين مطلب، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم تا تمامی کارکنان نیمه وقت و تمام وقت دانشگاه را ساماندهی کرده و طی یک دوره دو ساله با دستگاه‌ها و دانشگاه‌های دولتی برابر کنیم زیرا اعتقاد داریم کارمندان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد نه تنها هم رده دانشگاه‌ها بلکه شاید بالاتر از دانشگاه‌های دولتی نیز باشند.

وی ادامه داد: تجاری کردن محصولات علمی، عقد قرارداد با صنعت برای فعالیت‌های مورد نیاز جامعه، ایجاد گردش پولی و ارزش افزوده برای درآمد‌ها با ایجاد بیمه و بانک و یا همکاری با بانک‌های موجود از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین منابع مالی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانشجو با اشاره به تخفیف شهریه‌های دانشجویان، گفت: شهریه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زیاد نیست اما ما به خوبی می‌دانیم که توان مردم برای پرداخت این شهریه‌ها نیز اندک است. اگر شهریه‌های دانشگاه را با یک دبستان غیرانتفاعی مقایسه کنید خواهید دید که این رقم حتی کمتر از رقم ثبت‌نام این‌گونه دبستان‌ها است.

وي تصريح كرد: با تمامی این واقعیت‌ها ما در دانشگاه آزاد وظیفه خود می‌دانیم باری که بر روی دوش خانواده دانشجویان است را کم کنیم به همین خاطر با ایجاد منابع مالی جدید سعی خواهیم کرد تا تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان ایجاد کنیم اما دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها نیز باید قدری صبور باشند زیرا این طرح نزدیک به دو سال کار می‌برد.

رئیس دانشگاه آزاد در خاتمه تاکید کرد: ما در نخستین گام سعی خواهیم کرد تا صرفه جویی را در دستور کار دانشگاه قرار داده تا بتوانیم تخفیف‌های شهریه بیشتری به دانشجویان ارائه کنیم . در دو سه ماه گذشته به عنوان یک هدیه برای ورودی‌های جدید دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته تا 20 درصد تخفیف قائل شدهایم. همچنین دانشجویان این دوره‌ها به هر میزان که معدل بالاتری داشته باشند می‌توانند از تخفیف شهریه بیشتری تا سقف 20 درصد استفاده کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
شايد شخصي آنقدر ميل به درك شدن دارد، ميل به دوست داشته شدن ندارد