سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۴
کد مطلب: 54186
۱۲

چه وقت به یک مرد نباید اعتماد کرد؟

فاطمه سادات زاهدی
چه وقت به یک مرد نباید اعتماد کرد؟
البته که نباید درباره همه منفی فکر کرد و از آدم های جدید ترسید اما اگر کم تجربه باشید ممکن است اسیر چنگ و دندان گرگ ها شوید. مردهای بیماری که با وعده ازدواج سعی در تصاحب یک دختر معصوم دارند کم نیستند و نمونه حوادثی را که رقم زده اند، می توانید در روزنامه ها بخوانید. اگر می خواهید شناخت بیشتری کسب کنید و بدانید که چه وقتی نباید به یک مرد اعتماد کنید، این نوشته را بخوانید.


افرادی که دارای این نشانه ها هستند، فریبکارند و در پی سوءاستفاده از شما:
این مرد، همیشه از ظاهر شما تعریف می‌کند
. زیبایی و لباستان را تحسین می‌کند اما به درونتان، رفتارتان و فضایل اخلاقی شما توجهی ندارد. او ظاهر شما را می‌خواهد و به عبارت بهتر، شما را ابزاری برای بهره برداری مادی می‌بیند و از روی هوس سمت شما آمده است.

یک مرد مشکوک، همیشه مشغول چک کردن تلفن همراه خود است و جوری نگهش می‌دارد که شما نتوانید پیام های او را ببینید. این نشان می‌دهد که به احتمال زیاد کسان دیگری به جز شما در زندگی او هستند.

از اینکه شما را به خانواده اش معرفی کند، اجتناب دارد و به بهانه های مختلف از این کار سرباز می‌زند.

او بیشتر از حالت عادی به زن ها نگاه می‌کند و گاهی درباره آنها (زیبایی و جذابیتشان یا شباهتشان به فلان بازیگر) با شما حرف می‌زند.

درباره آینده با شما، تصمیمی نمی‌گیرد و می‌گوید: بگذار پیش برویم ببینیم چه می‌شود. یا اینکه باید در لحظه زندگی کنیم و همین که با تو هستم خوشم.

او همیشه به شما پیامک می‌زند و یا با شما چت می‌کند ولی هیچ تلاشی نمی‌کند که شما را ببیند. می‌رود و پیدایش نمی‌شود. انگار که اصلاً دلتنگتان نیست. هروقت خودش بخواهد در دسترس شما است و اگر نخواهد از زیر سنگ هم نمی‌توانید پیدایش کنید.

او در همان ابتدا جوری جمله بندی می‌کند که به نوع ماشین گران قیمتی که سوار می‌شود اشاره داشته باشد، محله شان را به رخ شما می‌کشد یا به میزان درآمد خود اشاره می‌کند. این یعنی از ابراز ظواهر و توانمندی های مادی اش استفاده می‌کند تا شما را مسحور کند و وادارتان کند تا تسلیمش شوید و یا شما را تحقیر کند و برتری خود ا به اثبات برساند.

اگر کارخطرناکی انجام دهید، برای او اهمیتی ندارد. اگر حالتان بد باشد، یا مجبور باشید دیروقت به خانه بروید، برای او اهمیتی ندارد که از شما مراقبت کند یا خود را به شما برساند تا خطرات احتمالی تهدیدتان نکند. به عبارتی روی شما غیرت ندارد.

اگر در وضعیت ناخوشایندی باشید برایش مهم نیست. شنونده درد دل های شما نیست و به جای این که به شما گوش کند و کمک تان کند تا مساله را حل کنید، بیشتر به شما استرس وارد می کند و احساس مزاحم بودن می دهد.

خیلی زود صمیمی می شود. خیلی زود شما را به اسم کوچک صدا می زند و خواستار تماس بدنی است. (دست دادن، گرفتن دست و...) همچنین در همان دیدارها یا تماس های اولیه درباره مسایل جنسی صحبت می کند یا پیامک هایی با مضامین غیراخلاقی می فرستد.
 
مرد قابل اعتماد مردی است که درک می کند اعتماد به مردان و شناخت یک مرد توسط یک زن فرایندی زمان بر است و او برای این امر احترام و ارزش قائل است. او درک می‌کند که جلب اعتماد طول می‌کشد. به طور کلی، هر چه او بیشتر به شما احترام می‌گذارد، بیشتر می‌توانید به او اعتماد کنید. هر چه کمتر به شما احترام گذارد، کمتر سزاوار اعتماد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
شکست خوردن و زمین خوردن یک اتفاق است تسلیم‌شدن و بلندنشدن یک انتخاب است. نگذار انتخاب‌هایت اسیر اتفاق‌ها شود..!!!