شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ / ۰۶:۱۲
کد مطلب: 5820
۰
۶

آخرین وضعیت ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل

90/8/18 معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مصوبه ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل گفت: تمامی فرهنگیانی که دارای مدرک معادل هستند می توانند با شرط مجوز داشتن دوره آموزشی که در آن تحصیل کرده اند، در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.
به گزارش میگنا، دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: امکان ادامه تحصیل برای فرهنگیان بر اساس شرایطی که اعلام شده، فراهم شده است. وی افزود: بر اساس پاسخی که به استعلام وزیر آموزش پرورش داده است، عطف به نامه در خصوص ادامه تحصیل فرهنگیان آمده است که بر اساس مصوبه جلسه 748 در تاریخ 17 بهمن ماه سال 88 شورای برنامه ریزی آموزش عالی، دانش آموختگان دوره های معادل کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (دارندگان مدرک معادل) به شرط آنکه دوره معادل آنها با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شده باشد، می توانند ادامه تحصیل دهند. طباطبایی اضافه کرد: در ادامه این مصوبه آمده است، در صورتی که مدرک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع و یا سازمان مذکور باشد می توانند با همان مدرک معادل در آزمون تحصیلات تکمیلی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن ادامه تحصیل دهند. حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در تاریخ 5 بهمن ماه سال 88 طی نامه ای از وزیر علوم خواستار حذف واژه معادل از مدارک فرهنگیان به منظور ایجاد امکان ادامه تحصیل آنان به مقاطع بالاتر شده بود. وزیر آموزش و پرورش خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اشاره به مشکلات فرهنگیان در خصوص پراکندگی محتوای آزمون جامع و عدم معرفی منابع خواستار حذف آزمون جامع و صدور مجوز شرکت در آزمون‌های دوره بالاتر برای فرهنگیان شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با عرض سلام می خواستم درباره ادامه به تحصیل فرهنگیان در سال 91 و تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی با خبر شوم با تشکر
با عرض سلام می خواستم زمان ثبت ونام کاردانی به کارشناسی ویزه فرهنگیان را بدانم
لطف کنید جواب سوالات را نشان دهید
شایسته
Iran, Islamic Republic of
ا عرض سلام مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل را درسال 81 مدرک گرفته اندحل نمایید ما فرهنگیان هم نیاز داریم ادامه تحصیل دهیم بدونه هیچ محدویتی( سرمایه های هر کشور فرهنگیان هستند)
سید علی حسینی
باعرض سلام بنده مدرک کارشناسی معادل خودرا درسال 81گرفتم ودر آزمون سراسری ارشد سال92 پذیرفته شده ام اماازادامه تحصیل من جلوگیری کردند به نظر شما من چگونه مشکل خود را حل کنم .
علی نوری
اینجانب در سال 79 درآزمون ضمن خدمت فرهنگیان قبول ومدرک کارشناسی را81گرفتم اکنون در سال 92 کارشناسی ارشد قبول شده ام خواهشمند است نسبت به ادامه تحصیل فرهنگیان با این شرایط اقدامات عاجل را مبذول فرمایید
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند