يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ / ۱۸:۲۳
کد مطلب: 12518
۰
۱

تاريخ توزيع، نحوه دريافت و رفع نقص كارت آزمون‌ كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي اعلام شد

توزيع كارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون هاي كارشناسي و كارداني به كارشناسي ( كارشناسي ناپيوسته ) دوره ترمي سال 1391 دانشگاه جامع علمي كاربردي از سه شنبه 27 تيرماه آغاز مي شود. مشاورعالي سازمان سنجش آموزش كشور به ايرنا گفت: كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسي و كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه، 27 تيرماه بر روي پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. حسين توكلي افزود: داوطلبان تا روز پنج شنبه، 29 تيرماه فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org و با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري ثبت نام خود و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كد رهگيري نسبت به مشاهده و گرفتن پرينت از كارت ورود به جلسه و مطالعه برگ راهنماي آزمون هاي كارشناسي و كارشناسي ناپيوسته علمي كاربردي اقدام كنند. وي درمورد رفع نقص احتمالي كارت ورود به جلسه داوطلبان اين دو آزمون نيز توضيح داد: داوطلبان درصورت مشاهده مغايرت در اطلاعات مربوط به نام خانوادگي، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، وضعيت داوطلب، كد اشتغال، سهميه و كدرشته محلهاي انتخابي بر اساس اولويت علاقه داوطلب، حداكثر تا 29 تيرماه فرصت دارند منحصرا به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، موارد اشتباه را اصلاح كنند.

به گفته توكلي آن دسته از داوطلبان كه تفاوتي در اطلاعات مربوط به جنس، معلوليت و معارف آنها وجود داشته باشند بايد از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روز پنج شنبه، 29 تيرماه براي برطرف كردن مغايرت به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه كنند. وي خاطرنشان كرد: چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب بدون عكس بوده و يا عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله نداشتن مهر، واضح نبودن و عكس اشتباه ‌باشد ضروري است از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روز پنج شنبه، 29 تيرماه با به همراه داشتن دو قطعه عكس4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را تا مرحله رفع مشكل دنبال كنند.

توكلي ادامه داد: درصورت وجود مغايرت درمورد سهميه ثبت‌نامي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان، سپاه پاسداران و وزارت جهادكشاورزي نيز بايد داوطلبان براي روشن شدن وضعيت سهميه خود به ارگان مربوط مراجعه كنند.وي يادآور شد: داوطلباني كه ارگان تاييد كننده سهميه آنان بنياد شهيد و امور ايثارگران است ضرورت دارد حداكثر تا 29 تيرماه به قسمت ويرايش كارت آزمون دوره هاي كارشناسي پيوسته و ناپيوسته ترمي دانشگاه جامع علمي- كاربردي سال 1391 وارد و شماره ايثارگري شامل يكي از موارد ' كد آزادگي- كد جانبازي- شماره پرونده شهيد' را وارد كنند تا درصورت تاييد سهميه ايثارگري براي آنها اعمال شود و در غير اين صورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد.

مشاورعالي سازمان سنجش خاطرنشان كرد: براساس تجديدنظرهاي صورت گرفته، آن دسته از داوطلبان مدرك معادل كارداني داراي مجوز از سازمان مديريت و برنامه ريزي به شرط آنكه در آزمون دارندگان مدرك معادل كارداني كه توسط اين سازمان برگزار شده است شركت و نمره علمي لازم را كسب كرده اند مجاز به شركت در آزمون كارشناسي ناپيوسته دانشگاه جامع علمي كاربردي خواهند بود. وي تاكيد كرد: نشاني حوزه هاي رفع نقص و محل اجراي آزمون داوطلبان دوره هاي كارشناسي پيوسته و كارشناسي ناپيوسته دانشگاه جامع علمي كاربردي سال 1391 در اطلاعيه سازمان سنجش كه هم اكنون بر روي پايگاه اينترنتي اين سازمان قرار گرفته است قابل دسترسي و مشاهده است. آزمون كارشناسي و كارداني به كارشناسي ترمي علمي كاربردي سال 91 صبح جمعه، 30 تيرماه به طور همزمان در حوزه هاي امتحاني 41 شهرستان مختلف كشور برگزار خواهد شد. اين آزمون در مقطع كارشناسي براي رشته امور شعب بانك از گروه آموزشي مديريت و خدمات اجتماعي با تعداد دو هزار و 456 داوطلب برگزار مي شود. تعداد 121 هزار و 544 داوطلب نيز براي رقابت در 110 كدرشته امتحاني از چهار گروه آموزشي صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر در مقطع كارداني به كارشناسي علمي كاربردي
ثبت نام كرده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

سلام من کد اشتغال اشتباه شده به جای 47 کد51وارد شده من باید چکار کنم
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود