دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۲
کد مطلب: 12891
۰

پسرها بیشتر از دخترها به دنیا می‌آیند

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی از تولد شش نوزاد طی هر ساعت در این استان خبر داد و گفت: به ازای هر 100 دختر 104 پسر به دنیا می‌آید.

محمد جوان امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه اظهار داشت: علاوه بر اینکه طی سه ماه نخست سال جاری در هر ساعت شش نوزاد متولد ‌شده، هر شبانه‌روز در این استان 165 نوزاد و هر ماه نیز پنج هزار و 135 نوزاد متولد شد و به جمعیت مردم استان ما افزوده شدند.

وی در ارتباط با نسبت جنسی که پیرامون ولادت و وفات در این استان رخ می‌دهد، گفت: در مقابل هر 100 دختر 104 پسر به دنیا می‌آید از طرف دیگر مقابل هر 100 دختر نیز 123 پسر از دنیا چشم فرو می‌بندد.

وی با اشاره به ازدواج‌های رخ داده طی سه ماه نخست سال جاری نیز گفت: در این مدت طی هر ساعت، چهار واقعه ازدواج، در هر شبانه‌روز 112 مورد واقعه ازدواج و در هر ماه سه هزار و 486 ازدواج در اداره‌های ثبت‌احوال آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده است.

جوان پیرامون واقعه وفات نیز بیان داشت: هر ساعت یک فوت، هر شبانه‌روز 40 فوت و هر ماه نیز 12 هزار و 61 مورد وفات به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی پیرامون طلاق نیز گفت: طی سه ماه نخست سال جاری در هر شبانه‌روز 13 مورد و هر ماه 412 مورد طلاق به ثبت رسیده است.

جوان اظهار داشت: اداره‌های ثبت‌احوال در همه شهرستان‌های استان وقایع حیاتی چهارگانه مشتمل بر وفات، ولادت، طلاق و ازدواج را از نزدیک رصد کرده و همه موارد رخ داده را بدون کم و کاست ثبت و ضبط می‌کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف کلیدی این سازمان صدور اسناد سجلی است، اظهار داشت: بسترهای مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند فراهم شده است، لیکن امیدواریم به زودی با اعلام فراخوان در این زمینه وارد عمل شویم.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .