سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ / ۰۷:۵۹
کد مطلب: 15126
۰

مزایای فرهنگیان با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکسان می شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرحی در این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن ضمن رتبه بندی فرهنگیان و تقویت دانشگاه فرهنگیان معیار جذب معلمان طبق معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها شده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی برخوردار می شوند.
مزایای فرهنگیان با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکسان می شودیک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرحی در این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن ضمن رتبه بندی فرهنگیان و تقویت دانشگاه فرهنگیان معیار جذب معلمان طبق معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها شده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی برخوردار می شوند.
به گزارش میگنا، ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با مهر اظهار داشت: در جلسه ای که اخیرا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی در مشهد داشتند بحثی در مورد جایگاه معلمان در نظام آموزش و پرورش مطرح شد.

خسروی تصریح کرد: در این جلسه که برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشتند تفاوت نگاه به معلمان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در طول چند سال بعد از انقلاب مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی در خصوص رسیدگی به امور فرهنگیان انجام گرفت که اگر این مصوبات تحقق پیدا کند شاهد تحولی بسیار خوب در دانشگاه فرهنگیان جذب و رتبه بندی فرهنگیان خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش و معاونان نیز موافق این طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات بودند، گفت: این طرح با نام نظام جذب معلمان بر اساس معیارهای هیئت علمی در دانشگاهها و رتبه بندی فرهنگیان و همچنین تقویت دانشگاه فرهنگیان استشد.

وی اظهار داشت: با تصویب این طرح جذب فرهنگیان بر اساس معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها بوده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی دانشگاهها برخوردار می شوند.

خسروی تصریح کرد: این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات درحال بررسی است و بعد از رسیدگی به تمام جوانب آن به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت