جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۳
کد مطلب: 15189
۰

یک سوم کودکان نسل جدید شانس 100 سالگی دارند

یک پژوهش جدید نشان داده کودکانی که طی سالهای اخیر به دنیا آمده‌اند تا 70 سالگی کار کرده، تا 52 سالگی بدهی‌های خود را تسویه کرده و هشت سال دیرتر از پدر و مادربزرگ‌های خود ازدواج می‌کنند.

به گزارش ایسنا، از این نسل جدید کودکان، با عنوان « 100 ساله‌های جدید» یاد می‌شود، چرا که یک سوم آنها از شانس دستیابی به این سن برخوردارند.

این پژوهش که توسط شرکت سرمایه‌گذاری «Scottish Widows» در اسکاتلند انجام شده، یک زندگی کاملا متفاوت را برای این کودکان نسبت به والدین و اجداد آنها پیش‌بینی کرده است.

طبق فرضیات این پژوهش، والدین این کودکان در سال 1983 و پدر و مادربزرگ‌های آنها در سال 1957 بدنیا آمده‌اند و بطور متوسط این 100 ساله‌های جدید اولین فرزندان خود را در سن 31 سالگی بدنیا می‌آورند که دو سال نسبت به والدین و پنج سال از پدر و مادربزرگ آنها دیرتر اتفاق می‌افتد.

این پژوهش همچنین انتظار دارد که نسبت فزاینده‌ای از این کودکان در آینده فرزند نداشته یا تنها به یکی اکتفا کنند که بسیاری دلیل آن را هزینه‌های بالای زندگی می‌دانند.

در حالیکه پدر و مادربزرگهای این کودکان در سن 25 سالگی ازدواج کرده و حدود 7000 دلار برای ازدواج خود هزینه صرف کرده‌اند، این نسل جدید در سن 33 سالگی و با هزینه 62 هزار دلار این سنت را اجرا خواهند کرد.

بر اساس این پیش‌بینی، این نسل بر خلاف والدین خود در دهه 20 سالگی با یک فشار مالی روبرو خواهند شد.

این گزارش بر اساس مصاحبه با 1000 تن از والدین دارای فرزندان زیر پنج سال و یک تحلیل ارقام اداری از اداره آمار ملی انگلیس بوده است.

گزارش فوق، یک تصویر مبهم از زندگی این کودکان در اوایل جوانی ارائه کرده است. صدساله‌های جدید در طول عمر خود با تنشهای پس‌انداز برای اولین خانه، پرداخت بدهی‌های دانشجویی با میانگین 82 هزار دلار و آغاز یک مستمری برای پرداخت طولانی‌ترین بازنشستگی در تاریخ روبرو می‌شوند.

طبق پیش‌بینی‌های این موسسه، این نسل در سن 70 سالگی بازنشسته می‌شوند، در حالیکه والدین آنها در 66 سالگی و پدر و مادربزرگهای آنها در سن 63 سالگی با این اتفاق روبرو شده‌اند.

اگرچه این گزارش همچنین هشدار داده که این نسل برای زندگی آرام در سه دهه پایانی عمر خود بدون کار کردن باید یک منبع مالی مناسب داشته باشند.

به گفته اداره آمار ملی، یک سوم از کودکان این کشور 100 سالگی خود را جشن خواهند گرفت و در این میان شانس دختران هفت درصد از پسران بیشتر است.

همچنین طبق این پژوهش، نسل 100 ساله‌های جدید برای زندگی آسوده در دوران پیری باید از 25 سالگی به پس‌انداز بپردازند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
خوشبختی یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!