جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۹:۲۸
کد مطلب: 3413
۰

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آزمون کتبی کنکور دکتری برگزار می کند

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از پذیرفته شدگان مرحله نخست کنکور دکتری در رشته روانشناسی با مجوز سازمان سنجش آموزش کشور آزمون علمی کتبی برگزار می کند.
به گزارش  مهر، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از پذیرفته شدگان کنکور دکتری یک آزمون کتبی (تشریحی) در رشته روانشناسی روز سه شنبه 24 خردادماه از ساعت 9 تا 16 بعدازظهر به عمل می آورد. اسامی دروسی که از آنها آزمون به عمل می آید به این شرح است: 1.نظریه های شخصیت و روان درمان‌گری، 2. روان شناسی اجتماعی، 3. علم النفس، 4. فقه( درحد مکاسب محرمه) و 5. اصول فقه( درحد اصول فقه مظفر). آزمون نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 دروس 1 و 2 و نوبت عصر از ساعت 14 الی 16 دروس 3 تا 5 برگزار می شود. ارایه اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد حاوی معدل فارغ التحصیلی دوره مربوطه، تایید دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 31/6/90 و حاوی معدل واحدهای گذرانده شده.(برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد)، حکم کارگزینی ومعرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت .(برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان)، ارایه مدارک ایثارگری (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان)، ارایه تصویر کارنامه آزمون مربوط به دکتری روانشناسی، ارایه تصویر شناسنامه، کارت ملی و دوقطعه عکس 3*4، ارایه مدرک نظام وظیفه و مدارک مورد نیاز برای این آزمون اعلام شده است. ارایه اصل فیش واریزی به مبلغ 25 هزارتومان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن