جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ / ۱۰:۱۴
کد مطلب: 4752
۰

امکان ثبت نام مشروط پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل کنکور ارشد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: افرادی که دارای معدلی مغایر با آنچه اعلام کرده اند، باشند، تنها به صورت مشروط می توانند در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.
دکتر سیدجلال طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: دانشگاهها در زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد، افرادی را که دارای معدلی مغایر با آنچه به ثبت رسیده باشند را به سازمان سنجش گزارش می کنند. وی افزود: افرادی که معدل خود را بیشتر از آنچه در مدرک کارشناسی آمده ذکر کرده باشند نمی توانند در دانشگاهها ثبت نام کنند. طباطبایی اظهار داشت: افرادی که معدلی کمتر از معدل مدرک کارشناسی خود در فرم ثبت نام درج کرده باشند نیز می توانند به صورت مشروط ثبت نام کنند و پس از استعلام دانشگاهها امکان ثبت نام دارند. به گزارش مهر، بر اساس دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به کلیه دانشگاهها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 90 آمده است از ثبت نام پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت نامی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) هستند، جداً ممانعت به عمل آید. به این دسته از پذیرفته شدگان توصیه شده است به محل قبولی خود مراجعه نکنند و درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سئوالی دارند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بخش پاسخگویی اینترنتی اقدام کنند. به مراجعات حضوری و هر نوع مکاتبه‌ای غیر از سایت این سازمان پاسخ داده نخواهد شد. چنانچه مغایرتی بین معدل مندرج در این فرم و یا مدرک کارشناسی داوطلب و معدل ارائه شده به این سازمان که در لیست پذیرفته شدگان موسسه محل قبولی نیز درج شده است، وجود داشته باشد، از ثبت نام پذیرفته شده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب از این آزمون و آزمون سال بعد محروم خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب و هیچگونه مساعدتی از سوی این سازمان با وی صورت نخواهد گرفت. کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و نتایج نهایی روز 8 شهریور ماه اعلام شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.