سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۹
کد مطلب: 51725
۳

رشته روانشناسی اجتماعی به آزمون فراگیر ارشد پیام نور اضافه شد

رشته روانشناسی اجتماعی به آزمون فراگیر ارشد پیام نور اضافه شد
غلامرضا بخشی خانیکی افزود: ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ آذرماه انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اظهار داشت: روانشناسی اجتماعی از مهرماه سال جاری برای اولین بار در کشور در دانشگاه پیام نور استان تهران ارایه شد. در این نوبت از برگزاری آزمون فراگیر اولین دوره پذیرش دانشجوی فراگیر در این رشته صورت می گیرد.
خانیکی با اشاره به اینکه در کشور ما رشته روانشناسی علاقمندان زیادی دارد، بیان داشت: با توجه به مسایل امروزه جامعه، مدتهاست لزوم ارایه رشته روانشناسی اجتماعی و جای خالی آن در دانشگاه ها به چشم می خورد. پس از یک دهه تلاش، دانشگاه پیام نور استان تهران موفق شد به عنوان مجری این رشته پذیرای مشتاقان باشد.

عضو علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: داوطلبان دوره فراگیر پس از قبولی در آزمون وارد ترم دوم دانشگاه می‌شوند و دروسی که در آزمون آنها شرکت کرده اند به عنوان دروس ترم یک یا دانش پذیری در نظر گرفته می شود که این ویژگی آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور فرصت مناسبی برای علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از تمام تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و … با دیگر دانشجویان دانشگاه یکسان است.

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود درباره آزمون فراگیر به شبکه های اجتماعی و یا پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی tehran.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین دانشجویانی که در دوره های ارشد فراگیر پیام نور پذیرفته می شوند می توانند از تمام تسهیلات این دانشگاه بهره مند شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلو دیدگان آنهاست به داشته هاي خود عميق تَر نگاه كنيم