سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ / ۱۶:۱۰
کد مطلب: 6363
۰

درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد تهران شمال از جاسبی

 دانشجویان رشته الهیات، فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از عبدالله جاسبی خواستند تا مانع از تغییر مکان برگزاری کلاس‌هایشان شود.
 به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با نوشتن نامه‌ای خطاب به عبدالله جعفر علی جاسبی به برخی از مشکلات موجود در این واحد دانشگاهی اشاره کردند. متن این نامه بدین شرح است:
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، چنانچه استحضار دارید قرار است که دانشجویان رشته الهیات، فقه و مبانی حقوق اسلامی این دانشگاه (واحد تهران شمال) به مکانی در محل قیطریه منتقل کنند که این اقدام باعث ایجاد مشکلاتی برای ما دانشجویان رشته مذکور خواهد شد که به مواردی از آن اشاره می‌‌کنیم. ما دانشجویان از هنگام انتخاب رشته تا قبولی و نهایتا ثبت نام زندگی و کار خود و خانواده‌مان را در این محیط و مکان تطبیق داده‌ایم و پس از طی مشکلاتی (ازجمله جابجایی محل سکونت، تحمل ساخت و ساز محیط دانشگاه و ...) شرایط درس خواندن برایمان آماده شده است؛ لذا در صورت جابجایی مجدد مکان تحصیل دچار مسائل و مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد که حتی ممکن است موفق به رفع آن نشویم.
 
برخی از این مشکلات به شرح زیر است:
۱- با توجه به تفاوت و اختلاف قابل توجه قیمت‌های خرید و یا اجاره مکان فعلی با محله قیطریه، امکان جابجایی محل سکونت غیرممکن خواهد بود. ۲- تهیه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب (در صورت تردد) با توجه به دیگر مخارج زندگی و شهریه دانشگاه بسیار مشکل خواهد بود. ۳- در صورت تردد میزان قابل توجهی از وقت زندگی و کار و تحصیل ما به هدر خواهد رفت و حتی ممکن است نتوانیم به موقع سرکلاس‌ها حاضر شویم. ۴- با توجه به کوچک بودن مکان درنظر گرفته شده و اختلاط پسر و دختر، احتمال آسیب فرهنگی دور از انتظار نخواهد بود. ۵- لازم به ذکر است که امکانات آموزشی و رفاهی این مجموعه اصلا قابل مقایسه با مجموعه قیطریه نمی‌باشد. لذا از ریاست محترم دانشگاه آزاد آقای جاسبی درخواست می‌کنیم تا از انتقال رشته الهیات، فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال به مکان دیگری جلوگیری کند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "