جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۹:۴۸
کد مطلب: 8425
۰

مدیركل دفتر آموزش پیش دبستانی منصوب شد

طی حكمی از سوی وزیر آموزش و پرورش،‌ فضل‌ا... رفیع‌بخش به‌عنوان مدیركل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
به گزارش مركز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این حكم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی و به پیشنهاد معاونت آموزش ابتدایی، به موجب این حكم به سمت مدیركل دفتر آموزش پیش دبستانی منصوب می‌شوید.

امید است با توكل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با هماهنگی معاونت مذكور و مشاركت و همفكری مدیران و كارشناسان و مدیران كل استان‌ها در جهت انجام وظایف محوله و موارد زیر اهتمام ویژه داشته باشید:

- برنامه‌ریزی برای تمامی فعالیت‌های آموزش پیش‌دبستانی بر مبنای اهداف مصوب این دوره و خط‌مشی‌های اساسی آموزش و پرورش با همكاری واحدهای ذی‌ربط.

- همكاری و هماهنگی در تهیه و تدوین پیش‌نویس جدول ساعات زمان‌بندی دروس، عناوین سرفصل‌ها با دفاتر ذی‌ربط جهت ارائه به شورای عالی آموزش و پرورش.

- ترویج و به‌كارگیری روش‌های نوین یاددهی ـ یادگیری و ایجاد تحول در شیوه‌ها، روش‌ها و استفاده از فناوری نوین در آموزش و پرورش برای اصلاح فرآیندها.

- برنامه‌ریزی برای مشاركت مربیان، خانواده‌ها و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای رشد كیفی برنامه‌ها و توسعه همه جانبه آمادگی‌ها و مهدهای كودک با همكاری دفاتر و سازمان‌های ذی‌ربط.

- مطالعه پیرامون استفاده از ابزارها،‌ لوازم كمک آموزشی و شیوه‌های آموزشی دوره پیش دبستانی و برنامه‌ریزی برای استفاده مناسب از آنها در دوره‌ تحصیلی مربوطه.

- برنامه‌ریزی برای ارتقا كارآیی درونی نظام آموزش و پرورش دوره پیش‌دبستانی با توجه به ویژگی‌های خاص كودكان و نوجوانان.

- همكاری با واحدهای ذی‌ربط در تهیه و تدوین شاخص‌های برنامه توسعه آموزش و پرورش دوره پیش‌دبستانی و استفاده از آنها در برنامه‌ریزی‌ برای تحقق اهداف مورد نظر.

- طراحی، بازنگری و بهسازی نظام ارزشیابی آموزش و پرورش دوره پیش‌دبستانی با به‌كارگیری شیوه‌های نوین و پیشنهاد به مراجع ذی‌ربط.

- برنامه‌ریزی برای بهبود دانش، نگرش و مهارت‌های حرفه‌ای عوامل انسانی به‌ویژه مدیران و مربیان و بهره‌گیری از روش‌های نوین سنجش ارزشیابی در فرآیند آموزشی و پرورشی دوره مذكور و ارائه راهكارهای علمی و عملی مناسب.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است...