يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۹:۱۰
کد مطلب: 8799
۰
۱

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور 91 از 30 بهمن

    توكلي: كنكور‌ي‌ها در دروس انگليسي و عربي ضعيف هستند
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان جامانده از ثبت‌نام کنکور 91 از 30 بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند، سایر داوطلبان نیز می‌توانند در این فرصت نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش فارس از اردبیل، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور و ستاره‌های آموزش و پرورش استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل گفت: داوطلبان و افراد متقاضی برای ثبت‌نام در آزمون سراسری می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش تمام اطلاعات خود را مورد رصد و دقت قرار دهند و اگر تغییراتی مورد نیاز است، اعمال کرده و به شکل اینترنتی در آزمون سال آینده در صورت ثبت‌نام نشدن در مهلت قبلی، ثبت‌نام کنند.
وی با یادآوری اینکه آزمون سال آینده هیچ تفاوتی با آزمون امسال ندارد، تصریح کرد: در مهلت ثبت‌نام برای آزمون سال 91 بیش از 968 هزار و 140 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ما بعد از مهلت ارایه شده تا سوم اسفندماه آماری از داوطلبان شرکت‌کننده و کاهش و افزایش احتمالی در آزمون سراسری سال آینده را اعمال می‌کنیم.
توکلی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: داوطلبان هیچ نگرانی در مورد اصلاح و ویرایش برخی از موارد اشغالی نداشته باشند چرا که در مهلت مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش تغییرات مورد نظر را اعمال کنند.
این مسئول اضافه کرد: برگزاری آزمون امسال نیز در دو بخش عمومی و تخصصی و با در نظر گرفتن شرایط انجام می‌شود به گونه‌ای که در رتبه‌بندی مناطق به ویژه سه منطقه پذیرش دانشجو هیچ تغییری اعمال نشده است.
مشاور اجرایی سازمان سنجش ادامه داد: براساس اعلام سازمان سنجش ملاک اصلی برای تشخیص منطقه‌بندی حضور دانش‌آموزان مدرک فارغ‌التحصیلی از استانی است که در رتبه‌بندی مناطق در جایگاه مشخص قرار دارد و ما در بومی‌گزینی نیز استان محل سکونت و تولد را اعمال می‌کنیم.
توکلی در ادامه گفت: ما رشته‌ها را نیز براساس گزینش‌های بومی، منطقه‌ای، ناحیه‌ای، قطبی و کشوری اعمال می‌کنیم به طوری که کشورمان به 9 ناحیه بومی و پنج قطب تقسیم‌بندی شده که نمرات دانش‌آموزان براساس این شاخص‌ها احصا می‌شود.
وي با اشاره به اين‌كه شركت‌كنندگان در كنكور سراسري در دروس زبان انگليسي و عربي ضعيف هستند، افزود: بايد دانش‌آموزان در جهت تقويت اين دروس تلاش بيشتري كنند.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده که مهلت دوباره گذاشتین برا ثبت نام
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...