شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۴
کد مطلب: 10567
۰

رييس دانشگاه آزاد واحد امارات تغيير كرد

    مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات با حضور تنی چند از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و مقامات بلند پایه ایرانی در کشور امارات برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در ابتدای این مراسم، تقی ترابی رئیس پیشین واحد امارات، عملکرد و دستاوردهای این واحد را در زمان تصدی مسئولیت خویش برای حاضران تشریح کرد.

در ادامه، محمد رضا شهریاری رئیس جدید واحد امارات، برنامه‌های خود برای توسعه کمی و کیفی این واحد را با محوریت و اولویت قراردادن امور فرهنگی در کنار آموزش و پژوهش به صورت خلاصه مطرح و به توصیه های اکید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو مبنی بر توجه ویژه به امور فرهنگی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم علاوه بر اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد، معاونين امور بین الملل، فرهنگي و اداري و مالي دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور ریاست دانشگاه آزاد از سازمان مرکزی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دردبی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در امارات، کنسول جمهوری اسلامی ایران در امارات، رئیس هلال احمر و بیمارستان ایرانیان دبی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی امارات، رئیس دانشگاه پیام نور واحد امارات از نهادهای ایرانی واقع در کشور امارات حضور داشتند.   توسعه حوزه‌‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد در امارات
سفیر جمهوری اسلامی ایران، توسعه دانشگاه در حوزه‌های علوم پزشکی را از نیازهای جامعه ایرانیان مقیم کشور امارات معرفی کرد و در این خصوص از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی خواستار همکاری شد.

به گزارش ايسنا، محمدرضا فیاض سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشگاه آزاد واحد امارات که با حضور تنی چند از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و مقامات بلند پایه ایرانی در این کشور برگزار شد، نقش دانشگاه آزاد در کشور امارات را بیبدیل برشمرد و این دانشگاه را با سابقه‌ترین مرکز آموزشی ایرانی در امارات دانست و گفت: تأثیر معرفی این دانشگاه در انتشار فرهنگ ایرانی- اسلامی در این کشور متمایز است.

وی در اولویت قراردادن کیفیت آموزشی و توسعه امور فرهنگی را به عنوان مهمترین نیازهای جامعه ایرانیان برشمرد و در این خصوص بیان کرد: مدیران، اساتید و کارکنان این دانشگاه باید ایرانی- اسلامی فکر و بین المللی عمل کنند.

فیاض همچنین توسعه دانشگاه در حوزه های علوم پزشکی را نیز از دیگر نیازهای جامعه ایرانیان مقیم کشور امارات معرفی کرد و در این خصوص از مسئولین دانشگاه خواستار همکاری شد.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات ترابی رئیس سابق این واحد، هدایایی به وی تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .