دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ / ۱۹:۰۸
کد مطلب: 21255
۲

14 وبسایت برتر 2013 در عرصه نرم افزار

وب‌سایتهای برتر که در سال 2013 پا به عرصه‌ی وجود نهادند
14 وبسایت برتر 2013 در عرصه نرم افزار
به گزارش ایرنا ، این پایگاه خبری 14 وبسایت برتر که درسال 2013 درعرصه فناوری های نوین فعال بودند را انتخاب و به شرح ذیل اعلام کرد:

*** Postach.io
Postach.io ابزاری قدرتمند است که به کاربر این امکان را می دهد که Evernote هر دستگاه را به پلتفرم وبلاگ نویسی تغییر دهد . اورنوت نرم افزاری است که با نصب آن می توانید خاطرات و نوشته های فردی را ثبت و توسط آن هماهنگ کنید.

***Digg Reader
با به پایان رسیدن دوره خبرخوان گوگل در سال 2013 تعدادی دیگر از خبرخوان ها در دسترس قرار گرفتند که داوطلب جایگزینی با آن به شمار می رفتند. شاید بهترین راهکار از سوی Digg با اعلام محصول جدیدی موسوم به Digg Reader ارائه شد. این یک اپلیکیشن ساده و زیبا است که به ویژه در زمینه مصرف ترافیک اینترنتی صرفه جویی می کند.

***Nextly
Nextly
این وب سایت تلاش کرد شما خبرخوان را به دست فراموشی سپرده و به اخبار آنلاین به شیوه ای کاملا مشابه با تلویزیون علاقمند شوید. کاربرمی تواند بین منابع گوناگون خبری به آسانی جابجا شده یا به سادگی از یک موضوع عبور کند. این ویژگی مورد نیاز آن دسته از افرادی است که برای دریافت اخبار به یک خبرخوان نیازمند بوده و در عین حال مایلند از آخرین به روز رسانی های دوستان خود در شبکه های اجتماعی نیز مطلع شوند.

***Canva در مورد این وبسایت می گویند اگر خواهان افزودن طراحی و زیبایی به کار خود هستید، طرح های ارائه شده درآن به شما کمک خواهد کرد. با این ابزار به سادگی قادر به طراحی هایی زیبا هستید بدون آنکه نیازمند کسب مهارت های خاصی باشید. می توان از میان طیف گسترده ای از پیش زمینه، قالب، برچسب و دیگر جزئیات، موارد مناسب را انتخاب کرده و آنها را در کنار یکدیگر قرار داد.

***Pop-up Archive پاب آپ آرشیو ابزار جدیدی است که در گردآوری و استفاده از صدا به خبرنگاران، اصحاب رسانه، آرشیو کننده ها، تاریخ شناسان و سایر افراد کمک کرده و انجام امور را با سهولت بیشتری امکان پذیر می گرداند. وقتی که صدایی ضبط می کنید، کافی است آن را روی Pop-up Archive آپلود کنید. با این کار به طور خودکار از روی آن رونوشتی تهیه شده و در اختیار ضبط کنندگان قرار می گیرد. در عین حال همراه با صدای ضبط شده، فهرستی هم ارائه می شود که به کسانی که در جستجوی مواردی مشابه باشند از طریق ارائه داده هایی همچون تاریخ، شرکت کنندگان، مکان و اطلاعاتی از این دست یاری می رساند.

***Smithsonian X 3D
این پروژه ای بلند پروازانه با هدف خلق اسکن سه بعدی کامل از اشیاء و مواد مصنوعی است. این سایت کاربر را با نرم افزار ارائه شده قادر می سازد با استفاده از طیف گسترده ای از جزئیات دقت کار خود را بالا ببرد. می توان با کمک آن خرچنگ آبی و حتی یک نواختر را بازسازی کرده و نتیجه کار را مشاهده کرد. البته بهتر است تورهای راهنما را از قلم نیاندازید.

***TorSearch اگرچه این سایت مدعی است گمنام باقی مانده، اما مدعی است که دارای ترافیک روزانه پر شماری است. کاربران فعال دراین سایت قادرهستند با استفاده از خطوط باز ارتباطی آن به اطلاعاتی دست می یابند که توسط موتورهای جستجویی همچون گوگل و بینگ قابل دسترسی نیست. TorSearch در نظر دارد این امکان را برای اکثر کاربران فراهم کند تا از امکانات این شبکه برخوردار شوند.

***Phraseum Phraseum این برنامه که درسایتی به همین نام ارائه شده یک ابزار بسیار ساده و کاربردی برای مرورگر است که به پیشرفت یادگیری زبان کمک می کند. با کمک آن می توان عبارات و اصطلاحاتی را جمع آوری و ذخیره کرد و حتی برای آنها برچسب طراحی نمود تا قابلیت بازیابی سریع داشته باشد.بدین صورت کاربر قادر است یک پایگاه اطلاعاتی قابل قبول در زمینه اصطلاحات موردنیازش فراهم کند. کار کردن با آن بسیار لذت بخش است.

***Culturalist اگر شما به جمع آوری مقالات مختلف علاقه دارید حتما اطلاع دارید که فهرست بندی آنها بهترین راه برای نظم بخشیدن به اطلاعات مورد نیاز و مفید می باشد. اما Culturalist در پی برداشتن گام های بلندتری در این زمینه بوده و در نظر دارد کاربر را وادارد تا فهرست های خود را به صورت موضوعی دسته بندی کند.

***Iversity
این سایت مدع ارائه خدمات جدیدی است که در زمینه دوره های آموزش آنلاین پا به عرصه وجود نهاده است. این پایگاه در اصل شامل 24 دوره آموزشی رایگان است که در حدود 100,000 دانشجو را تحت پوشش قرار می دهد. شاخه های گوناگون علمی از فلسفه گرفته تا فیزیک، مهندسی، معماری، اقتصاد و حتی سیاست در طی این دوره ها آموزش داده می شوند.

***Skethfab دراین سایت به کاربر این امکان داده می شود که مدل های سه بعدی ارائه شده را انتخاب و به هر بخش از شبکه وب که تمایل دارد انتقال دهد .البته اینکار نه از طریق پلاگین بلکه فقط از طریق HTML5 امکان پذیر است. کار کردن با آن بسیار ساده است و استفاده کنندگان قادرهستند با کمک حرکات ماوس طرح ها را بچرخانند، روی آنها زوم کرده یا تراز آنها را تغییر داده و در نهایت این طرح ها را به آن چیزی که مد نظر داشتند، تبدیل نمایند.

***NextStories
Next Stories
، با مشاهده و بررسی آنچه م اکنون در حال خواندنش هستید، کار می کند. بدین صورت به شما فهرستی از مقالاتی مشابه که ممکن است بعدا تمایل به خواندن شان داشته باشید را ارائه می دهد و در واقع این کار را با بررسی انتخاب های معمول شما به انجام می رساند. شما می توانید سایت هایی را پیشنهاد داده یا بر اساس دسته بندی های خاص به دنبال اپلیکیشن های مورد نظرتان بگردید، اما به هر صورت عملکرد اصلی آن در جستجوی هوشمندانه سایت به سایت و دنبال کردن علایق معمول کاربراست.

***Forecast.io وقتی که مایلید در مورد وضعیت آب و هوا بیشتر بدانید این اپلیکیشن می تواند به کمک آید. چیزی که این اپلیکیشن در پی اثبات آن است، ارائه اطلاعات آب و هوایی در قالب اپلیکیشنی زیبا و درخشان است که با طراحی باشکوه و اطلاعات مورد نیاز با کمک یک کره زمین انیمیشنی که گرد خود می چرخد در اختیار کاربران قرار می گیرد.

***Meetings.io این سایت برنامه ای را برای کنفرانس ویدئویی ارائه می دهد که کار با آن بسیار راحت است، تنها کافی است به سراغ Meeting.io رفته، اتاقی را انتخاب نموده و برای همه دوستان تان دعوت نامه ارسال کنید.

***Enthuse.me
سایت Enthuse.me کاربر را در تهیه زندگی نامه شخصی و طراحی زیبای آن کمک می کند. با استفاده از این برنامه رزومه یا بیوگرافی فرد یا یک سازمان در قالبی زیبا و ساده طراحی می شود .
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن