يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۱۳:۲۴
کد مطلب: 2855
۰

تقدیر از 38 فرآیند برتر آموزشی در علوم پزشکی/ جدول فرآیندهای برتر

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری در هفته معلم خاطرنشان کرد: 38 فرآیند برتر در حوزه آموزش پزشکی انتخاب شده اند که از آنها در این جشنواره تقدیر می شود. دکتر محمدحسین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهارمین جشنواره آموزشی شهید مطهری 10 تا 12 اردیبهشت ماه جاری همزمان با دوازدهمین همایش سراسری آموزش پزشکی برگزار می شود و شعار این دوره آموزش عالی علوم پزشکی و افق سلامت در نقشه جامع علمی است. وی افزود: چهارمین جشنواره آموزشی شهید مطهری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده و فرآیندهای علوم پزشکی در حیطه های پنج گانه تدوین برنامه آموزشی، روشهای نوین آموزشی، رویکردهای نوین ارزشیابی، مدیریت و رهبری آموزشی، مشاوره و راهنمایی انتخاب شده اند. اسدی گفت: جشنواره در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شد و برگزیدگان نهایی به مرحله کشوری راه یافتند و در نهایت 38 فرآیند به عنوان فرآیند برتر انتخاب شده اند. نام حیطه نام دانشگاه / تیپ خلاصه فرآیند تدوین برنامه ریزی آموزشی شیراز/ تیپ یک مدرسه تابستانی گامی در توسعه آموزشهای عمومی بین رشته ای // مازندران/ تیپ دو دوره آموزشی ارتقاء توانمندیهای دستیاران  // کاشان/ تیپ دو بررسی تاثیر آموزش بر میزان رعایت اصول تشخیص نویسی دستیاران دانشگاه // همدان/ تیپ دو  طراحی و اجرای طرح درس مبتنی بر هدف در توانمندسازی دانشجویان رشته بهداشت عمومی // بوشهر/ تیپ سه ادغام آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد مشاوره و راهنمایی مشهد/ تیپ یک استاد مشاور در آموزش پزشکی: گامی در جهت بومی سازی // تبریز/ تیپ یک اجرای نظام مشاوره و راهنمایی تحصیلی در دانشکده داروسازی // تهران/ تیپ یک فرآیند آموزش بالینی دانشجویان عرصهمدیریت پرستاری // شهیدبهشتی/ تیپ یک طراحی و اجرای شیوه نوین مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشجویان ارشد فیزیوتراپی // بقیة الله/ تیپ دو مشاوره و نظارت راهبرد مدیریت و رهبری آموزشی // کاشان/ تیپ دو ارتقاء سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان جدیدالورود // بیرجند/ تیپ سه معرفی مشاور طراحی آموزشی ارزشیابی اهواز/ تیپ یک کاربرد روش Chart Stimulated در ارزشیابی دستیاران کودکان // تبریز/ تیپ یک استاندارد سازی برنامه آموزشی و طراحی و اجرای آزمون ساختار یافته دانشجویان داروسازی // بقیة الله/ تیپ دو استاندارد سازی پزشکی عمومی مبتنی برنظام اعتبار بخشی ملی و جهانی WFME // زاهدان/ تیپ دو ارتقاء آموزش بالینی با استفاده از بازسازی تیم بالینی // یزد/ تیپ دو  برگزاری آزمون جامع آزمایشی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی شعبه بین الملل // گیلان/ تیپ دو  ارزیابی کیفیت سئوالات ارتقای دستیاری گروه های آموزشی دانشکده پزشکی  //  بوشهر/ تیپ سه تعیین معیارهای معتبر برای ارزشیابی آموزش و تدریس نظری اعضای هیئت علمی  //  سبزوار/ تیپ سه استفاده از تلفن همراه جهت ارزشیابی مستمر اساتید در پایان هر جلسه رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت اظهار داشت: از چند استاد نمونه نیز به صورت نمادین در این جشنواره تقدیر به عمل می آید. فرآیندهای برتر در سه تیپ دانشگاهی به صورت جداگانه معرفی شده اند و هر کدام در حیطه های مختلف توانسته اند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند. نام حیطه نام دانشگاه/تیپ خلاصه فرآیند روشهای نوین آموزشی شیراز/ تیپ یک ترویج آموزه های قرآنی در آموزش و پژوهش و خلاقیت مبتنی بر یادگیری اکتشافی // اهواز/ تیپ یک طراحی و اجرای الگوی نوین آموزشی به منظور ارتقای تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالینی  // اهواز/ تیپ یک تعیین اثربخشی الگوی بهینه آموزشی اتاق عمل و کاهش اضطراب عملکردی   // اصفهان/ تیپ یک اولین کلینیک آموزشی دندانپزشکی سیار در ایران  // همدان/ تیپ دو فرآیند طراحی الگوی ترکیبی یادگیری و فرایند مبتنی بر مسئله در آموزش بالینی و پرستاری  // یزد/ تیپ دو کاربست طرح منتورشیپ در برگزاری کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری  // سمنان/ تیپ دو استقاده همزمان روش استاد محوری و در تدریس دروس آناتومی عملی سر و گردن  // بابل/ تیپ دو اجرای کارگاهی طرحی جامع در آموزش پرستاری  // ارتش/ تیپ دو تدوین و کاربرد دانشنامه دیجیتال در آموزش بالینی رادیولوژی  // گناباد/ تیپ سه آموزش به مددجو به روش ادغام یافته مبتنی بر نظریه یادگیری معنی دار  // رفسنجان/ تیپ سه بررسی تاثیر روش تدریس جدید در دروس عملی دندانپزشکی بر میزان یادگیری دانشجویان مدیریت و رهبری تهران/ تیپ یک طراحی ابزار ارزیابی مقایسه ای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی و رتبه بندی دانشکده ها  // اصفهان/ تیپ یک تهیه راهنمای گام به گام نیازسنجی در آموزش مداوم  // اراک/ تیپ دو استقرار مدل مدیریت بهره وری در دانشکده پزشکی و دریافت جایزه ملی بهره وری ایران  //  کرمانشاه/ تیپ دو یک شیوه جدید برای آموزش عملی روش تحقیق به دانشجویان  //  ارومیه/ تیپ دو بهبود و ارتقای کیفیت کارآموزی در عرصه مدیریت خدمات پرستاری //   گلستان/ تیپ دو استفاده از "بازاندیشی" به عنوان ابزاری برای پرورش تفکر نقادانه دانشجویان پرستاری بر اساس آموزه های دینی  //  یاسوج/ تیپ سه آموزش درس عملی آناتومی تنه دانشجویان پزشکی به روش یادگیری تیمی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!