دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۶
کد مطلب: 36478
۱

تاسيس مدارس ويژه دانش آموزان اوتيسم در تهران

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بازدید از مدرسه استثنایی پیک هنر بر لزوم افزایش مدارس استثنایی ویژه دانش آموزان اوتیسمی تاکید کرد.
مهندس اسفندیار چهاربند مديركل آموزش و پرورش شهر تهران طی بازديد از مدرسه استثنایی پیک هنر با توجه به اینکه توسعه و بهبود کیفی مدارس استثنایی شهر تهران اولویت دارد، گفت: با توجه به اینکه توسعه و بهبود کیفی مدارس استثنایی شهر تهران به عنوان یکی از اولویت های کاری سال جدید آموزش و پرورش خواهد بود، لذا برنامه داریم در سال جدید نسبت به ایجاد دو مدرسه اختصاصی برای دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم اقدام کنیم.

وی با ابراز تاسف از ازدیاد این نوع اختلال به واسطه مسايل و مشکلات زیست محیطی در پایان اعلام نمود: امیدواریم همه دستگاه های ذیربط در خصوص این اولویت و ایجاد دو مدرسه فوق اقدامات مناسب را انجام دهند تا کمتر شاهد توسعه این نوع از اختلال در بین خانواده ها و جامعه باشیم.
بيش از 400 دانش آموز اتيسم در مدارس استثنايي شهر تهران مشغول به تحصيل هستند.
مرجع : ايرنا-باشگاه خبرنگاران migna.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
اعتماد به نفس ضرورتاً تضمین کننده موفقیت نیست ولی عدم اعتماد به نفس مطمئناً باعث شکست می‌شود./ آلبرت بندورا