جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۰ / ۱۱:۱۸
کد مطلب: 4038
۰

موفقیت دانش پژوهان کشور در المپیاد جهانی زیست شناسی و فیزیک

رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان از موفقیت دانش پژوهان ایرانی در بیست و دومین المپیاد جهانی زیست شناسی خبر داد و گفت: این دانش پژوهان توانستند 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کنند.
محسن جمالی در گفتگو با مهر افزود: بیست و دومین المپیاد جهانی زیست شناسی در روزهای 16 تا 26 تیر 90 همزمان با 7 تا 17 جولای 2011 در کشورتایوان برگزار شد. وی یادآور شد: مه سیما شعبانی، مهرداد گشایشی اول، علی وفایی و احمد وفائیان از اعضای تیم المپیاد بیست و دومین المپیاد جهانی زیست شناسی بودند که بر اساس نتایج اعلام شده از سوی مسابقات مه سیما شعبانی و احمد وفائیان توانستند 2 مدال نقره کسب کنند. جمالی خاطرنشان کرد: همچنین مهرداد گشایشی اول و علی وفایی نیز توانسته اند دو مدال برنز کسب کنند و با توجه به گزارش سرپرست تیم ایران، امتیازات مدال آوران نقره بسیار نزدیک به مدال طلا و امتیازات مدال آوران برنز نیز بسیار نزدیک به مدال نقره بود. به گزارش مهر، اعضای تیم المپیاد زیست شناسی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 29 تیرماه به کشور بازمی گردند.
 
کسب 5 مدال نقره از سوی دانش پژوهان ایرانی در المپیاد جهانی فیزیک
رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان از موفقیت دانش پژوهان عضو تیم المپیاد فیزیک جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین دوره المپیاد جهانی فیزیک خبر داد و گفت: این دانش پژوهان توانستند 5 مدال نقره کسب کنند.
محسن جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهل و دومین المپیاد جهانی فیزیک با حضور 480 دانش آموز در شهر بانکوک کشور تایلند و در روزهای 10 تا 18 جولای برپا شده است. وی یادآور شد: اعضای تیم المپیاد فیزیک جمهوری اسلامی ایران مهرداد خانی شیرکوهی، پوریا قجری، علیرضا کمالی پور، مسعود محمدی ارزنق، نیما موسوی هستند که توانسته اند 5 مدال نقره را کسب کنند. قرار است  اعضای تیم المپیاد فیزیک جمهوری اسلامی ایران دوشنبه 27 تیرماه به کشور باز گردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!