سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۰
کد مطلب: 51391
۱

آغاز انتخاب رشته کنکوریهای متقاضی رشته‌های دانشگاه آزاد

آغاز انتخاب رشته کنکوریهای متقاضی رشته‌های دانشگاه آزاد
تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) هستند، می توانند از امروز (جمعه ۴ مهر) تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است، لذا داوطلبان می توانند کدرشته محل‌های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است، در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته / محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org می‌­توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.
 
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
نبود اضطراب مسئله ساز است،کمی اضطراب ارزش انطباقی دارد و اضطراب فراوان خرابی به بار می آورد.