سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ / ۰۸:۰۱
کد مطلب: 6054
۰

1.1 میلیون دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند

ساری - خبرگزاری مهر: معاون دانشگاه پیام نور کشور، دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای دانشگاهی پیام نور را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد.
علیرضا اژدر عصر سه شنبه در حاشیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور کشوردرجمع خبرنگاران تعداد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور را 520 واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار دانشجو در این مراکز تحصیل می کنند که افزایش تعداد دانشجویان در سال های اخیر بیانگر اعتماد عمومی به این دانشگاه است. وی اظهار داشت: برای اجرای حداقل دو دوره کرسی آزاد اندیشی در مراکز دانشگاهی پیام نور در هر دوره تحصیلی برنامه ریزی شده است.
 
اژدر با اشاره به اقدامات و فعالیت های این دانشگاه بیان داشت: تولید حدود هزار نشریه دانشجویی، فعالیت 922 انجمن علمی، وجود 526 کانون فرهنگی و هنری و 345 کانون قرآن و عترت فعال از جمله اقدامات و فعالیت های این دانشگاه است.
 
وی با تاکید بر لزوم توسعه بنیان های فکری و اعتقادی دانشجویان این دانشگاه  افزود: تقویت بنیانهای فکری و اعتقادی دانشجویان از مهمترین اهداف این دانشگاه است و تحقق این موضوع ، رشد عقلانی آنان را به همراه خواهد داشت.
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، از برگزاری درس روانخوانی و تجوید قرآن در این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این واحد درسی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مفاهیم و آموزه ای قرآنی ارائه خواهد شد.
 
وی تعداد دانشجوی مخترع شناسایی شده این دانشگاه را حدود 600 نفر اعلام کرد و بیان داشت: این افراد اختراعات متعددی را به ثبت رسانده اند و موجب سربلندی این مجموعه دانشگاهی شدند .
اژدر افزود: در سال گذشته 240 دوره کرسی آزاد اندیشی در این مجموعه دانشگاهی برگزار شده است . وی، از تشکیل کمیته تبدیل ایده به ثروت در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دانشجویان مخترع و مکتشف این دانشگاه در ماههای اردیبهشت و خرداد سال جاری حدود 30 مدال جهانی کسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
دو بیگانه همدرد، از دو خویشاوند بی‌درد یا ناهم‌درد، با هم خویشاوندترند… علی شريعتی