سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۸
کد مطلب: 15963
۰

عبرت / آتش دوستي خياباني؛ با پيامک زبانه کشيد با قتل فرونشست

آتش دوستي خياباني بين دختر دبيرستاني و يک پسر جوان در حالي با قتل خاموش شد که اين دوستي با پيامک هاي تلفني زبانه کشيده بود. به گزارش خراسان، دختر۱۷ساله اي که در کلاس سوم دبيرستان تحصيل مي کرد از چندي قبل در مسير مدرسه اش پسر جواني را ديد که به او ابراز علاقه مي کرد. رشته دوستي خياباني اين دختر و پسر با دادن شماره تلفن درهم تنيده شد تا اين که دختر مذکور براي آن که با پسر جوان ارتباط داشته باشد به دور از چشم اعضاي خانواده اش، گوشي کهنه تلفن همراه يکي از دوستانش را به امانت گرفت و آن را در خانه پنهان کرد. مادر اين دختر در سال ۸۳ و به دليل بيماري صعب العلاج دار فاني را وداع گفته بود و پدر هم به خاطر فرزندانش ازدواج نکرده بود تا آن ها را به سر و سامان برساند. با گذشت سال ها از اين ماجرا، او نيز مدتي قبل زني را به عقد خود درآورد تا پس از فراهم شدن مقدمات، زندگي مشترکشان را آغاز کنند. اين گزارش حاکي است، ماجراي دوستي خياباني دختر و پسر جوان ادامه داشت تا اين که شب جمعه گذشته، آن ها با فرستادن پيامکي قرار گذاشتند تا يکديگر را ملاقات کنند در همين اثنا دختر۱۷ساله براي خلوت کردن خانه نقشه اي کشيد. او نمي توانست در برابر خواست پسر ۲۳ساله براي ديدار با او مقاومت کند. عقربه هاي ساعت حدود ۱۹ را نشان مي داد که دختر دبيرستاني تعدادي برگه به پدرش داد و از او خواست تا از اين برگه ها براي او کپي تهيه کند.

پدر که احساس مي کرد دخترش براي درس و مدرسه به کپي ها نياز دارد روانه بازار شد اما هنوز برادر کوچک تر اين دختر که ۱۵سال سن دارد در منزل بود. دختر براي بيرون کردن برادرش هم نقشه اي کشيد. او از برادرش خواست تا به منزل دوستش برود و کتاب شيمي او را به امانت بگيرد. بدين ترتيب، دختر در منزل تنها ماند و پيامکي براي پسر ۲۳ساله فرستاد. پسرجوان که در همان اطراف منتظر پيامک دختر بود، بلافاصله خود را به منزل آن ها رساند. او کفش هايش را از پايش بيرون آورد و به داخل اتاق رفت اما هنوز دقايقي سپري نشده بود که برادر دختر از راه رسيد. وقتي در خانه را گشود احساس کرد فرد ديگري داخل اتاق است. او با ديدن پسر جوان که کنار خواهرش ايستاده بود با وي گلاويز شد اما جثه او ضعيف بود و هر بار به طرفي مي افتاد. در اين هنگام بود که پدر دختر هم پس از گرفتن کپي و خريد مقداري آجيل به منزل بازگشت. وقتي در حياط را گشود با سر و صدايي که در داخل منزل به راه افتاده بود هراسان شد و با سرعت به طرف اتاق رفت. او با مشاهده صحنه درگيري فرزندش و پسر غريبه، به ميان آن ها رفت و دستان پسر غريبه را از پشت سر گرفت. پسر جوان براي فرار از چنگ مرد تلاش مي کرد.

در اين ميان شيشه هاي کمد فرو ريخت و پسر جوان توانست خود را به آشپزخانه برساند. او يک چاقو و يک ساطور را که کنار هم قرار داشتند، برداشت و با چرخاندن آن ها سعي داشت خود را از چنگ آنان برهاند. در اين ميان دستان پسر ۱۵ساله هم که قصد داشت چاقو را از دست او بگيرد، زخمي شد. در اين گيرودار که هر کدام از آن ها سعي در متوقف کردن ديگري داشت ناگهان پسر ۲۳ساله فرياد زد: ولم کنيد حالم خراب است!

پسر ۱۵ساله هم رو به خواهرش کرد و فرياد زد به پليس ۱۱۰زنگ بزن! در اين لحظه پسر ۲۳ساله ديگر بي رمق شده بود و آن ها او را کنار اپن آشپزخانه قرار دادند. او گفت: کمي به من آب بدهيد!

پسر ۱۵ساله شيشه آبي را از کنار يخچال برداشت و به دست پسر جوان داد تا بنوشد. ولي او پس از نوشيدن آب بي رمق روي زمين افتاد. اعضاي خانواده که با ديدن اين وضعيت حيرت زده شده بودند از همسايه ها کمک خواستند و با راهنمايي همسايگان با اورژانس و پليس تماس گرفتند دقايقي بعد نيروهاي اورژانس اعلام کردند که جوان ۲۳ساله علايم حياتي ندارد و بدين ترتيب بود که پدر خانواده به سرش کوبيد. دخترش مي گفت: او (مقتول) به زور وارد خانه شده، اما صحنه حادثه چيزي خلاف اين ادعا را نشان مي داد.

بنابراين گزارش، با اعلام مرگ اين جوان به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) تحقيقات قضايي در اين باره آغاز شد. دختر۱۷ساله وقتي در برابر سوالات مقام قضايي قرار گرفت، به تناقض گويي پرداخت و سعي داشت ارتباط خود با پسرجوان را پنهان کند اما قاضي ويژه قتل عمد که در همان بررسي هاي اوليه پي به ماجراي دوستي خياباني برده بود،پيامک هاي گوشي تلفن همراه مقتول را بررسي کرد. با مشاهده اين پيامک ها دخترمذکور در ميان بهت و ناباوري پدرش، گوشي تلفن همراه خود را از اتاق بيرون آورد و آن را به مقام قضايي داد. او گفت: گوشي متعلق به يکي از دوستانش است که او براي ارتباط با پسرجوان به امانت گرفته بود.

پدر، پسر۱۵ساله و دختر ۱۷ساله با دستورات قاضي ويژه قتل عمد، بازداشت شدند تا تحقيقات بيشتري درباره اين جنايت انجام شود. جسد جوان ۲۳ساله هم که در منزل مسکوني واقع در بولوار توس مشهد و بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سينه کشته شده بود براي انجام معاينات به پزشکي قانوني انتقال يافت.   خراسان - مورخ شنبه 1391/10/09 شماره انتشار 18304
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .