جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۶
کد مطلب: 31593
۰
فردا آخرین مهلت ثبت نام؛

اعلام جزئیات ترم تابستان دانشجویان شاهد

به گزارش مهر، ترم تابستانی امسال برای دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی البرز برگزار می شود.

در ترم تابستانی سال ۱۳۹۴ دروس اختصاصی مقطع علوم پایه رشته های پزشكی، دندانپزشكی و داروسازی، كورس های دوره فیزیوپاتولوژی پزشكی، برخی از دروس تخصصی رشته های داروسازی و دندانپزشكی و تعدادی دروس عمومی ارائه می شود.

این ترم تابستانی ویژه فرزندان ( شهید- مفقودالاثر- آزاده –جانباز ۲۵ درصد و بالاتر همسر( شهید- مفقودالاثر- آزاده –جانباز ۲۵ درصد و بالاتر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان با حداقل ۶ ماه سابقه اسارت، رزمندگان با حداقل سابقه ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان با حداقل ۱۵ درصد جانبازی و ۳ ماه حضور داوطلبانه در جبهه است.

هزینه ترم تابستانی برای امور رفاهی از جمله غذا، خوابگاه، ایاب و ذهاب و فعالیت های فوق برنامه ورزشی پس از تعیین توسط اداره كل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی و شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشكی می توانند با رعایت ضوابط اعلام شده و پرداخت هزینه های مربوطه در ترم تابستانی شركت کنند. همچنین در موارد بسیار محدود و وجود ظرفیت مازاد از دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر (عادی) هم بر اساس ضوابط ثبت نام به عمل خواهد آمد.

این ترم تابستانی صرفاً جهت دانشجویان ورودی های سال ۱۳۹۲ و ماقبل آن است و سقف انتخاب واحد دانشجویان در ترم تابستانی حداكثر شش واحد درسی است. حداقل نمره قبولی هم ۱۲ است.

ثبت نام كلیه دانشجویان صرفاً در سامانه تعریف شده در سایت www.abzums.ac.ir  در روزهای ۲۰ تا ۳۱ خرداد انجام می شود. مراجعات حضوری امکان پذیر نیست. دانشجویان باید مدارك لازم را به صورت اینترنتی تکمیل کنند.

اسامی داوطلبان واجد شرایط در سایت دانشگاه علوم پزشكی البرز و همچنین در پنل پیگیری سامانه طبق تاریخ مشخص شده اعلام خواهد شد. ثبت نام قطعی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی و شعب بین الملل و دانشجویان متقاضی غیر شاهد و ایثارگر(عادی) مشروط به واریز شهریه مربوطه تا مهلت مقرر است.

بعد از اعلام نتایج قطعی از طریق سامانه و داوطلبانی كه با درخواست آنها موافقت شده است باید روز ۲۰ تیرماه با در دست داشتن اصل مدارك جهت ثبت نام حضوری به آدرسی كه به آنها اعلام خواهد شد مراجعه كنند.

آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر ۳۱ خرداد ماه است. مهلت ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر بین الملل و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای اول تا چهارم تیرماه و مهلت ثبت نام دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر به صورت خیلی محدود در روزهای ششم و هشتم تیرماه صورت می گیرد.

اسامی قطعی دانشجویان ثبت نامی در روز ۱۱ تیرماه اعلام و ثبت نام حضوری در ۲۰ تیرماه انجام می شود. کلاس های تمامی دانشجویان از ۲۱ تیرماه آغاز می شود و ۲۸ مردادماه پایان می پذیرد. امتحانات این گروه از دانشجویان نیز در روزهای اول تا پنجم شهریورماه برگزار خواهد شد.

شهریه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای آزاد و شعب بین الملل و دانشجویان متقاضی غیرشاهد وایثارگر نیز اعلام شده است که بر این اساس  هر واحد تئوری عمومی : ۳ میلیون ریال، هر واحد تئوری اختصاصی: ۴ میلیون ریال، هر واحد عملی : ۵ میلیون ریال و هزینه خوابگاه + صبحانه، نهار و شام و ایاب و ذهاب : ۱۰ میلیون ریال ( برای كل دوره ) است.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.