جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۴:۰۳
کد مطلب: 4374
۰
۲

زمان صدور فراخوان جدید جذب هیئت علمی/ فرصت دانشگاهها برای اعلام نیاز

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از صدور فراخوان جدید جذب هیئت‌علمی در آخر تابستان خبر داد و گفت: فراخوان سراسری برای مرحله اول جذب هیئت علمی در سال 90 در نیمه دوم شهریور ماه صادر می‌شود.
محمدرضا مردانی در گفتگو با مهر با بیان این خبر گفت: 20 مرداد ماه آخرین فرصت دانشگاه‌ها است تا نیازهایشان برای جذب هیئت علمی که قرار است از طریق فراخوان سراسری شهریور ماه 90 تامین شود را اعلام کنند.
 
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از برقراری ارتباط الکترونیکی با دبیرخانه­های هیئت اجرایی، دفاتر تحقیق استانی و ایجاد سامانه جامع جذب (پورتال مرکزی)، پیگیری و نظارت بر اجرای دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیئت علمی به عنوان اولویت‌ها و رویکردهای مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در سال 90 نام برد.
 
وی با بیان اینکه روند رو به رشد جذب اعضای هیئت علمی در دو سال گذشته از سیاست‌های اصلی وزارت علوم بوده است گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت علوم امیدواریم روند رو به رشد جذب اعضای هیئت علمی در سال 90 نیز ادامه داشته باشد و با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته در هیئت مرکزی جذب تا پایان برنامه پنجم توسعه بتوانیم به استاندارد جهانی نسبت استاد به دانشجو در کشور دست پیدا کنیم.
 
مردانی افزود: نظارت بر عملکرد هیئت اجرایی دانشگاه­ها به ویژه بر نحوه جذب اعضای هیئت علمی حق‌التدریسی، تقویت و ساماندهی بانک اسناد مرکز جذب و ارائه خدمات به هیئت­های اجرایی جذب، تقویت و گسترش شبکه منابع تحقیق به عنوان اعضای افتخاری هیئت‌های جذب در سطح دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از دیگر رویکردهای مرکز جذب در سال 90 است.
 
وی تشکیل هیئت اجرایی جذب استانی دانشگاه­های غیرانتفاعی، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی، ایجاد وحدت رویه در جذب و نهادینه‌سازی فراخوان سراسری با توجه به سیاست هیئت عالی جذب وزارت علوم را به عنوان برنامه‌های اساسی مرکز جذب در سال 90 نام برد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

همه اینها سرکاری است از فراخوان پارسال کسی جذب نشده است همه دستگاهها دست به یکی کرده اند بر سرای گذاشتن دانشجویان دکتری
جان مادرتان ، به خاطر خدا جواب دهید . جواب را به آدرس ایمیل ارسال میکنید ، درسته ؟ فقط 2 تا سوال دارم ، فقط 2 تا - الف ) جذب هیات علمی دانشگاه پیان نور هم از طریق همین فراخوان است یا جداگانه است ؟ ب) در ثبت نام فراخوان هیات علمی دانشگاه آزاد چرا لیست نیازمندیها دیده نمیشود؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "