سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۵
کد مطلب: 59943
۳

نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد

نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد
اگر دقت کنید نشانه هایی که او از خود بروز می دهد، همه چیز را لو می دهد. در اینجا به نشانه‌هایی که مردی به شما علاقه ندارد، پرداخته شده است.

اگر در رفتار مرد مورد نظر تان دقیق شوید، این ۸ نشانه به شما می گوید که او هیچ علاقه ای به شما ندارد. بهتر است در مورد او تجدید نظر کنید.

۱.او در اولین قرار شیک و مرتب نیامده
اگرچه در قرارهای امروزی پوشیدن لباس خاص یا زیادی شیک بودن مردان ملاک عشق نیست. اما با این حال مردی که به زنی علاقه داشته باشد برای اولین ملاقات یا اولین شام به صورت ویژه ای به خود می رسد. تمام تلاشش را می کند تا شیک و جذاب به نظر برسد. بنابراین اگر او، شما را دوست داشته باشد، در اولین قرار شیک و مرتب به دیدن شما می آید.

۲.عدم ارتباط چشمی
نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد، او سعی می کند با شما مدام ارتباط چشمی برقرار نکند. وقتی با شما صحبت می کند یا شما با او حرف می زنید، به جای این که به چشمان شما نگاه کند، چشمانش سرگردان است و دور و بر یا بالا و پایین را نگاه می کند.  اگر مردی از زمانی که با شما صرف می کند، کلافه به نظر می رسد و نگاهش را از شما می دزد، بهتر است تجدید نظر کنید و دیگر ادامه ندهید. او هیچ علاقه ای به ادامه رابطه با شما ندارد.

  ۳.خمیازه بی وقفه
یعنی واقعا چقدر خسته است؟ این احتمالا واضح ترین و بی ادبانه ترین راه برای او است که به شما بگوید حوصله اش سر رفته و از شما خوشش نمی آید. در واقع اگر او مدام خمیازه می کشد، یعنی علاقه ای برای بودن با شما ندارد. بهتر است دیگر برای جذب او تلاش نکنید. شما نمی توانید نظر او را تغییر دهید او هیچ احساسی نسبت به شما ندارد. بهتر است چنین رابطه ای را سریع متوقف کنید.

۴.او فضای قابل توجهی بین شما و خودش می گذارد
اگر او از شما با فاصله زیادی می نشیند، یعنی چیزی به نام نزدیک بودن وجود دارد. این فاصله نه تنها اشتیاق او را نشان نمی دهد، بلکه به همه اطرافیان شما نیز نشان می دهد که قطعا با هم نیستید و او هیچ علاقه ای به شما ندارد.

۵. زمانی که با هم هستید، او تمام وقتش را با تلفنش می گذراند
نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد، او زمانی که سرش به گوشی اش است، اگر بگوید که باید یک ایمیل فوری برای رئیسش ارسال کند، خیلی بد نیست. اما اگر تمام وقت چشمانش به صفحه نمایش چسبیده باشد، ارزش وقت گذاشتن شما را ندارد. او علاقه ای به حرف های شما ندارد یا به طرز وحشتناکی نابالغ است. بهتر است از او دوری کنید.

  ۶.او بهانه ای برای لمس شما پیدا نمی کند
اگر او از چرخیدن بازوی خود زمانی که او را می خندانید تا قرار دادن دستش روی پایتان، خود داری می کند، علامت هشدار است. زیرا این حرکت ها زبان بدن است که باید برای علاقه اش به شما نشان دهد. اما اگر در قرار دوم یا سوم شما هنوز از این حرکات کوچک غفلت می کند، به احتمال زیاد آینده ای را با شما نمی بیند.

 ۷.او برای احوالپرسی یا خداحافظی با شما بلند نمی شود
نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد، این نه تنها بی ادبانه است، بلکه نشان می دهد که او برای زمانی که با هم می گذرانید ارزشی قائل نیست. احوالپرسی منفعلانه نشان می دهد که او علاقه ای به شما ندارد. به علاوه یک خداحافظی بی تفاوت نشان می دهد که او چندان نگران زمانی نیست که دوباره شما را ببیند.

  ۸. او جلوتر از شما راه می رود
نشانه هایی که مردی به شما علاقه ندارد، تندرو بودن بهانه ای برای این فرد نیست، به خصوص وقتی صحبت از محاسبه احساسات او نسبت به شما می شود. قدم زدن جلوتر از شما نشانه مطمئنی از روش های خود محوری او، ناتوانی او در سازش و عدم علاقه او به بودن با شماست. اجازه دهید برود، زیرا کنار گذاشتن کسی که برای رابطه شما نمی جنگد فایده ای ندارد.


گل کوچک
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
ز باغ رعيت، گر مَلك خورد سيبي / برآرند غلامان، درخت از بيخ