سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۵
کد مطلب: 54281
۱

درگذشت استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اثر کرونا

درگذشت استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اثر کرونا
به گزارش میگنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدناصر هاشمی عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر بامداد روز شنبه نهم مردادماه بر اثر بیماری کرونا به دیدار حق شتافت.
 
مرحوم سیدناصر هاشمی مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه واترلو اخذ کرد. سپس این استاد بزرگوار، دو سال دوره پسادکتری خود را در دانشگاه وینیپگ گذراند و با وجود امکان ماندن در کشورهای کانادا و آلمان در سال 1386 به ایران بازگشت و به عنوان عضو هیات علمی گروه علوم کامپیوتر در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشغول به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم شد.

وی در طی سالهای فعالیت علمی و پژوهشی خود 41 دانشجوی کارشناسی ارشد و 10 دانشجوی دکتری تربیت کرد.

سیدناصر هاشمی، همواره به عنوان شخصیتی متین، مومن، بردبار و مهربان، در کلام و رفتار، در بین همکاران و دانشجویانشان شناخته می شد. ایشان همچنین معلمی دلسوز و آگاه بود و نگاه درستی به پژوهش در دانشگاه داشت.

ایشان همواره حضور پررنگ در دانشکده داشته و زمان خود را به مباحثه علمی و پژوهش با دانشجویان و دیگر اساتید اختصاص می داد. بدون تردید این واقعه اسفناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه علمی و دانشگاهی به شمار می رود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر درگذشت سیدناصر هاشمی را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می گوید. متن پیام تسلیت این دانشگاه در پی درگذشت دکتر هاشمی به شرح ذیل است:
" نهایت تأسف؛ فقدان تأثرانگیز استاد ارجمند دانشکده «ریاضی و علوم کامپیوتر» جناب آقای دکتر «سیدناصر هاشمی» را تسلیت عرض می نمایٔیم. استاد ارجمندی که در راه تعلیم و تربیت جوانان نخبه کشور و هم چنین خدماتی ارزشمند برای اعتلا و بالندگی این مرزوبوم از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

باردیگر این ضایعه اندوه بار را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسیٔلت داریم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد."
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.